woensdag 29 oktober 2014

Dutch Card Lovers Challenge #221

Goedemorgen, vandaag een kaartje wat ik mee wil laten doen voor challenge van de Dutch Card Lovers. Het thema was Kerst en die kans kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.
Ik ben er voor gaan zitten en ik heb toch de kerstroos er weer bij gepakt. Dit keer wel in een andere kleuren combinatie.


Het zijn verschillende design papiertjes. Het is  onder andere Maja papier. Ik vind het een hele chique kaart geworden. Vooral doordat het beige heel goed combineert met het blauw. Ook geven de sterretjes ook een echte kerst sfeer.

Ik vind hem zelf erg geslaagd. Liefs Sabine

13 opmerkingen:

  1. Je zegt het zelf al: chique...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij niet alleen Sabine, ikke vind hem ook TOP!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, heel mooi papier gekozen!! Toppie
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel chique, prachtig dat papier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sfeervol gemaakt ...
    De kleurencombinatie is geslaagd ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het si zeker een heel chique kaart, met dit mooie papier en de kerstster als blikvanger. Fijn dat je meedoet met DCL, Sabine.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige, chique kaart, mooie bij elkaar passende kleuren en je poinsettia is weer super,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat ik nu tegenwoordig helemaal gek zijn van blauw-wit, dus deze kaart vind ik ook wel super mooi natuurlijk... die kan bij mij niet stuk hoor...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie en chique kerstkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Prachtige kleuren! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi en stijlvol kaartje. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stijlvolle kerstkaart! Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen