zaterdag 19 september 2015

Kerst #8

Goedemorgen, nadat ik een kaartje had gemaakt voor de challenge van de Egel ben ik meteen doorgegaan en heb ik nog 2 kaartjes op dezelfde manier gemaakt.
Ik heb behoorlijk wat kerstkaartjes nodig en dan is het wel makkelijk dat je op deze manier snel wat kaartjes kan maken.


Natuurlijk wel andere figuurtjes. Ik vond het hert erg leuk zo samen met de sneeuwsterren. Ook het papier van Studio Light weer. Ik ben er echt fan van. En ik hou van die kleuren combinatie.


Iets minder strak en dit keer met 2 hertenhoofden en een soort kerstbloem. Het hele kaartje is ook wat lichter door het gebruik van het lichtblauw als hoofdkleur.

En zo heb ik er weer 2 kerstkaartjes bij. Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden en dat het misschien een inspiratie is om die houten figuurtjes eens op een andere manier te gebruiken.

Liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Ik denk dat er heel wat kerstkaartjes dit jaar bij mensen in de bus vallen. Ze zijn zo mooi. Ik mag ze ook graag maken. Jouw kaartjes zijn super!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze 2 zijn weer heel erg leuk Sabine,
    zo komen de houten ornamentjes mooi uit op de cirkels,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer van die prachtige kaarten met van die mooie houten figuurtjes erop. Supermooi Sabine!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze zeker gaaf, ook deze twee! Je gaat lekker, Sabine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon zo door gaan en een hele serie maken Sabine, schiet heerlijk op en ze zijn super leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn ze Sabine.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt Sabine. Hoe vaak je ze ook maakt: ze blijven leuk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt een mooie serie,Sabine.Daar zullen de ontvangers blij van worden in december.De houten figuurtjes zijn super.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaartjes, ze zijn top met die houten figuurtjes erop. Het dp is heel erg mooi!
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaartjes, ze zijn top met die houten figuurtjes erop. Het dp is heel erg mooi!
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes, die houten figuurtjes zijn tof he!

    groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen