woensdag 13 juli 2016

Getrouwd deel 2

Goedemorgen, vlak nadat ik de vorige trouwkaart had gemaakt hoorde ik dat een hobbyvriendin ging trouwen en natuurlijk moest daar ook een kaartje voor gemaakt worden.
Het trouwkaartje was blauw met hout en de jurk en accessoires waren ook blauw. Vandaar dat ik mijn kaartje daarop heb aangepast.


Ik heb eerst de champagneglazen opgebouwd in 3d. Het papier vond ik erg leuk en goed passen bij de jurk die ook verschillende bloemen had.
Het stukje hout is van Joy en was een restje.
Ondertussen heb ik gehoord dat de kaart goed is aangekomen en ze hem erg leuk vond.

De stertocht maandag hebben we droog gehouden en was weer erg gezellig. De geplande 5 km zelf rollen heb ik ook ruim gehaald want na 11 kilometer heb ik het opgegeven.


Na ongeveer 5 kilometer is er nog even een blaarbehandeling gedaan want ik heb 3 mooie blaren opgedaan maar daar ben ik dan ook gewoon erg trots op ;)
Nu uitrusten en me op maken voor Nijmegen waar ik langs de kant zal zitten.

Fijne dag, liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk altijd om een kaartje als dit in de kleuren van de trouwkaart te houden, zo valt het zeker in de smaak. Mooie kaart, Sabine!
    Goed van je dat je het twee keer zo lang volhield, de blaren had je er voor over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk een trouw in het hemels blauw ...
    Jammer van je blaren maar toch een puike prestatie ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie trouwkaart heb je weer gemaakt. Leuk dat het je is gelukt om het in dezelfde kleuren te doen.
    Knap van je dat je zo'n end hebt volgehouden. De blaren zijn gewoon een mooie herinnering.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Sabine!!
    Knap dat je zo veel km zelf kan rollen, goed gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    leuk om de kleuren van de trouwkaart aan te houden, je hebt alles prachtig gecombineerd..
    Goed van je om zolang te rollen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Sabine.Knap hoor dat je het 11 km hebt volgehouden.Zelfs met blaren :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Sabine....en knap van je dat je 11 km hebt volgehouden......top!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen