vrijdag 23 september 2016

Nog meer plaatjes

Goedemorgen, vandaag 2 kaartjes met 3D-plaatjes die ik nog had liggen. Het is een felicitatie en een beterschapskaartje geworden.


Allereerst het kaartje voor een verjaardag. Ik vond dit zo'n leuke hond. Lekker vrolijk met dat hoedje op zijn hoofd. Ik heb als achtergrondpapier ook van die ballonnen gebruikt. De tekst vind ik erg leuk zo met die sterretjes.


Het tweede kaartje is met een Flower Fairy. Het papier is van MD en had ik nog nooit gebruikt. Eigenlijk hartstikke zonde want ik vind het prachtig papier. Het stukje houtpapier lag nog op mijn bureau. Ik vond het hier prima bij passen.

En zo heb ik weer 2 kaartjes erbij. En is het bakje weer wat leger. Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Kaartjes waar je beslist van beter wordt ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten,Sabine.Lief hondje en een heel mooi elfje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    het zijn mooie kaarten geworden met leuke plaatjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha die hond is inderdaad erg leuk, dat achtergrondpapier past er perfect bij. Flowerfairies...wie kent ze niet en ze blijven mooi.
    Leuke kaarten Sabine.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is best moeilijk om de pyramide plaatjes mooi aan te laten sluiten.
    Het is jou weer goed gelukt Sabine, ik vind je kaarten prachtig gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze 2 kaartjes Sabine...super leuk die pyramide plaatjes erop...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap zoals je het papier er altijd bij zoekt, het matcht heel mooi op beide kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen