donderdag 25 mei 2017

25 jaar getrouwd

Goedemorgen, vandaag een kaartje voor een 25-jarig trouwjubileum. Mijn vriendin vroeg of ik iets kon maken als ik toch haar kant op kwam voor de rolstoelmeerdaagse. Natuurlijk kon ik dit. Ik heb haar wat voorbeelden laten zien, en dit kaartje had ik zo ongeveer als eens gemaakt voor een 12.5 jarig jubileum.

Het papier is een blokje wat speciaal voor trouwerijen is bedoeld.  Het past heel erg mooi bij het hartje. Het hart heb ik eens in een grote oplage gekregen van vrienden en die passen er zo mooi bij. Het is een zilveren jubileum en dus heb ik de 25 ook uit zilver papier gestanst.

Mijn vriendin vond het een mooie kaart, dat is altijd fijn om te horen.
Liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Sabine.
    Leuk dat je een opdracht hebt gekregen, dat is de grootste waardering die je kunt krijgen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je vriendin tevreden is is begrijpelijk, want het is een mooi chique kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie en chique kaart Sabine,
    alles past echt erg mooi bij elkaar,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, stijlvolle kaart voor een zilveren jubileum.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan! Echt perfect voor 25 jaar.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HARTstikke leuk in die zachte kleur!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stijlvolle kaart, Sabine.De kleurtjes zijn ook heel mooi.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker leuk om te horen dat je vriendin de kaart mooi vond.
    Ik vind hem ook prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen