woensdag 21 juni 2017

Beterschap

Goedemorgen, vandaag even de tijd om een berichtje te maken. Voordat het wat warmer werd van de week heb ik nog 2 beterschapskaartjes gemaakt. Dit omdat mijn kaartenbak nog bij vrienden staat na onze laatste wandeltocht en ik toch een kaartje nodig had.
Ja dan moet ik ook even aan de slag.


Ik heb hier bakken vol met voorgeknipte en geplakte 3D-plaatjes. Dus daar ben ik eens ingedoken en heb ik deze vlinder gehaald. Ik heb laatst bij de action van die skeletbladeren meegenomen, nou dan moet je er ook eens wat mee doen. Ik heb ze hier dus achter het plaatje gebruikt. Het zijn 2 verschillende kleuren maar dat is moeilijk te zien op de foto.


Dit was een ander plaatje wat ik uit die bak haalde. Het achtergrond papier is van een blokje wat ik maar weinig gebruik want het is best specifiek qua kleuren en best druk. Maar op deze manier is het mooi opgelost denk ik. Wat kleine restjes aan de randjes en voor de tekst.
Nog wat plakpareltjes om het af te maken.

Ik hoop zometeen nog wat kaarten te maken, het is ook wat koeler nu buiten. Ik heb alles open staan om het in huis ook wat koeler te maken.

Fijne dag, liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Knap gemaakt Sabine met het 3D effect ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi 3 d effect , prachtige kaarten !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze prachtig! Mooie heldere kleuren en die onderste zo vrolijk. De vlinder is super op de bovenste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie beterschapskaarten Sabine..ik vind de 2de echt heel mooi van kleur!
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie beterschapskaartjes, leuk om weer eens te zien die pyramide plaatjes. Ik vind ze allebei erg mooi van kleur geworden. Ook je condoleance kaartjes zijn mooi geworden.
    Ik zit naar de sneeuw te kijken op je blog en krijg gewoon zin om erin te springen, pff wat is het warm.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 hele mooie kaarten,Sabine.De skeletbladeren zijn te zien,hoor.Erg mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan Sabine....wat gemakkelijk dat je al onderdeeltjes klaar had liggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen