woensdag 16 augustus 2017

Gecondoleerd

Goedemorgen, vandaag een condoleance-kaartje. Een vriendin die ik via Twitter ken verloor plotseling haar man en wilde ik dus een kaartje sturen.
Er zat geen kaart meer in de bak dus zat er niks anders op om even een kaart te maken.
Ik vlieg nog steeds van hot naar her, ben nu eindelijk aan t genieten van een vakantie waarbij ik niks hoef te doen, dus ik heb weinig tijd om kaarten te maken.


Het plaatje komt uit een action-boek en de kaart heb ik beinkt met bruine inkt. Alleen ik was bang dat met dezelfde kleur de tekst stempelen, de tekst heel hard zou worden.
Dus in de kleur van het papier waarmee ik ook matte de tekst gestempeld.

Ik ga genieten van een weekje in Friesland. En daar zal ik ook eens goed mijn agenda doorkijken of ik nog wat tijd kan maken om wat kaarten te maken want ik mis het wel.

Maar aan de andere kant heb ik half september een grote wandeltocht en daar mag best nog wat voor gedaan worden.

Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Wat en mooie kart Sabine....leuk de beinkte randjes!
    Groetjes en een fijne week in Friesland,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie condoleance kaart heb je gemaakt, het plaatje is leuk.
    Geniet van je vakantie,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg naar voor je Twitter vriendin! De kaart voor haar is erg mooi en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is heel stijlvol Sabine, zal je Twitter-vriendin goed doen! Geniet van je vakantie, véél plezier iin Friesland!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en geniet van je vakantie. Ook van het niksdoen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een stijlvolle kaart Sabine, mooi plaatje ook.
    Geniet van je welverdiende vakantie en kom lekker tot rust.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stijlvolle kaart,mooi de groene tekst. Geniet van je vakantie in Friesland en doe gewoon lekker waar je zin in hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Sabine, jij bent dan hier en dan daar. Wat leuk! Je reist wat af zo te lezen.
    Je kaart is mooi en dat zal vast en zeker gewaardeerd worden.
    Veel plezier in Friesland!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en stijlvol dit condoleancekaartje Sabine...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen