zaterdag 24 maart 2018

Kerst 2018 #8

Goedemorgen, vandaag 4 kaarten met Forever Friends- beertjes. Ik had deze plaatjes nog liggen en heb er maar meteen 4 kerstkaarten mee gemaakt.


Het papier wat erbij hoorde had ik ook nog liggen in de restjesbak dus dat kwam goed uit. Natuurlijk wel wat gouden accentjes erbij want die zie je ook op de plaatjes. Helaas komt dat niet naar voren op de foto.


De tekstjes zaten ook bij de plaatjes. Hier wel een stukje papier met muzieknoten erbij gebruikt. En het papier op de achtergrond heeft een motiefje al zie je dat wat slecht.

Sommige van de plaatjes zijn wel erg groot en dan is het lastig om ook nog een plekje te vinden voor een tekstje. Maar hij blijft schattig.


En zo had ik er in korte tijd toch weer 4 kerstkaarten bij. Ik had geloof ik nog wat liggen dus ze zullen vast nog wel vaker langs komen.

Fijne dag, liefs Sabine

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn het mooie kerstkaarten geworden Sabine, leuke plaatjes en mooi gecombineerd met het papier
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voer mooie vrolijke kerstkaarten Sabine. De beertjes zijn super schattig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen