zaterdag 1 december 2012

Kerst swap bij Valerie

Valerie van Atelier Valerie had een kerst swap georganiseerd. Geen regels maar gewoon iets leuks naar een ander sturen voor de kerst.
Ik ben gekoppeld aan Martine. Zij heeft nog geen blog maar ze vond klassiek en vintage heel erg leuk.

Ik heb dus 4 kerst kaarten voor haar gemaakt.


Ik heb geprobeerd om 4 verschillende kaarten te maken. Deze is met het mooie Maja papier gemaakt.


Deze heeft natuurlijk een schattig winters tafereeltje. Helemaal hoe het vroeger was. Ook weer met het mooie Maja papier.


Dit vond ik zelf een enorm schattig plaatje, alleen het groen komt op de foto wat feller over dan het in werkelijkheid is hoor.


Het laatste kaartje is een mix tussen klassiek en vintage vond ik zelf.
Gisteren kreeg ik bericht dat mijn pakje was aangekomen, en dat ze er heel blij mee is. Gelukkig maar, want het blijft altijd spannend of de ander het ook leuk vind.

Wil je nu  zelf ook eens een keer meedoen aan zoiets, in februari organiseerd Valerie opnieuw een swap. Op haar website staat wat je moet doen. Ik heb me alweer opgegeven.

Nu alleen nog wachten op mijn pakje, dat zou vandaag op de post gaan, dus ik lig volgende week bij de brievenbus te wachten.

Fijn sinterklaas weekend iedereen en tot snel.
Liefs Sabine


6 opmerkingen:

  1. Daar ben je goed in geslaagd, de look waarvan zij houdt hebben ze zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie kaartjes gemaakt en wat leuk dat het zo goed in de smaak viel bij Martine. Altijd spannend.
    Wens je een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sabine,
    Heeeeeeel erg hartelijk bedankt voor je prachtige kaart!!!
    Wat ontzettend lief van je en graag gedaan hoor, er is altijd een kopje thee voor je als je de hele onderneming aankan om naar mij toe te komen!
    Heb je alles al een plekje gegeven en een begin gemaakt aan je kersthuis? Ik ben benieuwd.......
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JE hebt prachtige kaart gemaakt. Ik vind vooral de kaarten met de vintageplaatjes super! Fijn weekend verder, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Sabine, wat een prachtige kaarten heb je voor Martine gemaakt, ze zijn allemaal ook héél verschillend, mooi gemaakt hoor meisje.
    Fijn weekend verder.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen