maandag 4 februari 2013

Mijn ontvangen swap

Helaas is mijn rug nog niet echt beter, maar het weer is wel weer beter dus eindelijk mijn gekregen swap netjes op de foto kunnen zetten. Ik kreeg van Anja ook hele mooie dingen bij de friendship swap. Kijk maar eens mee.


Prachtig gehaakt rond een metalen ring. Ik vind het helemaal knap aangezien ik net stokjes heb leren haken.


De foto is een beetje onduidelijk maar het houten poppetje is met kleine steekjes in het vilt gekleed. Schattig toch.


Een superlieve sleutelhanger die al aan mijn sleutelbos hangt. Zo knap gemaakt met zelfs kleine oogjes.


Een lief hangertje van een hartje

Een leuk groot hart die prachtig staat op mijn keukenwandrek.
Is het niet geweldig dat mensen dit soort dingen voor andere maken en dat als cadeautje naar elkaar opsturen?
En dit was het nog niet...

 


Ik kreeg ook nog mooie papiertjes, stofjes, vilten lapjes en allerlei oogjes, knoopjes en leuke hobby dingen. Ik ben er dan ook heel blij mee.
Morgen mag ik weer naar de fysio en ik hoop dat ze dan wat aan mijn rug kan doen.
Liefs Sabine






6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ♥Friendship♥ Swap!
    Al die leuke spulletjes, veel plezier ermee!
    Hopelijk word je rug snel beter,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,

    Wat een leuke spulletjes heb je gekregen, veel beterschap met je rug..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sabine,
    Wat heb je mooie cadeautjes gekregen. Jazeker is dit heel bijzonder dat je dat zomaar van iemand krijgt. Zo ontzettend lief!
    Succes bij de fysio morgen, hopelijk kan die iets voor je betekenen.
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Sabine, voor je lieve reactie op mijn blog!
    Ben blij dat ik toch besloten heb, weer een beetje te gaan bloggen...want al die warme bemoedigingen van lieve mede blogsters doen ons zo goed!

    Wat vervelend dat je zoveel last van je rug hebt, wees voorzichtig hoor dat je niet valt! en hopelijk gaat de fysio helpen!!!

    En wat een leuke cadeautjes heb je gekregen van je swap maatje...ha,ha! helemaal volgens mij wat jij allemaal leuk vind! En wat een goed idee van degene die dat bedacht heeft...leuk toch om al je creatieviteit met mede creatieve blogsters te kunnen delen...en voor elkaar iets leuks te maken.
    Dat rode hart met de mooie Home sweet home label erop, zal zeker heel leuk hangen aan je keuken wandrek!

    Lieve groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Kan me voorstellen dat je blij bent. Je haakwerk ziet er prima uit! Sterkte met je rug!

    BeantwoordenVerwijderen