donderdag 9 mei 2013

Kerst deel 1

Vandaag een aantal kerstkaarten die ik al eerder had gemaakt, maar nog niet had laten zien. Kennen jullie dat, dat er dan nog leukere kaartjes komen om te laten zien. Ik kan ook nooit geen keus maken.
Daarom nu in 2 delen de kerstkaarten.


Niet te veel poespas, maar gewoon lekker simpel met een mooi plaatje van Eline.
Het papier kwam uit de oude stapel en vond ik er qua kleuren prima bij passen. Het onderste papier is groen maar dat is op de foto niet zo goed te zien.


Ook dit kaartje heb ik vrij simpel gehouden. Wel het tekstlabel omgedraaid qua streepjes. Geeft weer wat afwisseling.


Kwam nog een oud plaatje tegen wat ik ooit eens in een boekje had gekocht maar nog niks mee had gedaan. Ook weer lekker in kerstgroen en rood. Blijf het toch lastig vinden om andere kleuren te gebruiken.

Geniet nog even van jullie vrije middag, maar misschien zijn jullie morgen ook vrij?Bij mij op het werk is het namelijk morgen een verplichte vrije  dag.

Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Zijn dat ook plaatjes van Eline joh? Ik ken ze niet, wat een leukerds! Groen en rood zijn mooie kleuren voor de kerst, maar ik heb afgelopen kerst ook veel mooie kerstkaarten gezien (en ook zelf gemaakt) met blauw-wit-bruin tinten en zelfs (bij anderen) in het paars. Ook erg mooi moet ik zeggen. Leuke kaartjes zijn het geworden, en soms is het even kiezen welke kaartjes als eerste in een blogbericht belanden ja, haha. Op mijn werk (KDC voor kids met een beperking) hebben we alleen echt vrij op de feestdagen, voor de rest zijn wij altijd open. Paar jaar terug waren we nog wel eens dicht op vrijdag als een feestdag op donderdag viel, maar dat is tegenwoordig ook niet meer. Geniet van je lange weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Je kerstkaartjes zijn erg leuk, leuke plaatjes van Eline, hele mooie kaartjes zijn het..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Wat goed dat je al met de kerst bezig bent, ik had het me begin dit jaar ook voorgenomen... nog niet eentje gemaakt (*schaam*)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kerstkaarten zien er weer prachtig uit Sabine, heerlijk al die mooie kleuren, prachtige werkstukjes.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie heel mooie creaties, Sabine! Wat schattig en ook grappig zijn de pinguïnplaatjes!
    Ik zit in het onderwijs, wij hebben ook twee dagen en eind deze maand weer een week. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie hele leuke kerstkaarten, geniet van je vrije dagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen