zondag 19 mei 2013

Vrolijke dieren

Ik vond bij de Action laatst zulke schattige plaatjes. Ik viel voor de vrolijke kleuren en de leuke dieren. Ook zaten er vintage achtige plaatjes bij maar die liggen dus gewoon nog op de stapel. Misschien iets voor in de toekomst.


Kijk vind je die eekhoorn nou niet ontzettend lief? Vond het zo'n leuk plaatje voor een verjaardagskaartje. Lekker vrolijk papier gebruikt. En meteen weer wat minder restjes.


Dit vrolijke vogeltje vond ik perfect voor een beterschapskaartje. Het geel/oranje papier paste super bij de bloem en met een vleugje roze kan hij volgens mij ook naar een jongen worden gestuurd.


Natuurlijk kon een taartje niet ontbreken in deze serie. Mijn buurvrouw koopt namelijk bijna altijd de taarten kaartjes op. Hier wel lekker veel roze, het mooie papier van Eline paste heir prima bij.
Ik hoop dat jullie een beetje redelijk weer hebben en ik wens jullie een fijne dag.

Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Schattige kaartjes zijn dit weer, leuk plaatje, mooie indeling..heel erg mooi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede keuze van je om ze mee te nemen. De kaartjes zijn weer prachtig geworden.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig vrolijke kaartjes, een feest om te krijgen lijkt me!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Wat blijf ik het toch knap vinden dat jij zoveel kaarten maakt. En niet eentje is hetzelfde als een ander... Wel allemaal jouw eigen stijl en dat is natuurlijk heel leuk...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn zeker allemaal leuke plaatjes, en wat heb je er
    schattige kaartjes mee gemaakt ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen