donderdag 14 april 2016

Birthdaywishes

Goedemorgen, vandaag weer twee felicitatie kaartjes met het blokje van Studio Light. Het zijn zulke vrolijke papiertjes.


Het papier past er prima bij en met de extraatjes zoals de pijl en de banner onder de wenstekst heb je snel een superleuk kaartje.
En helemaal in mijn kleuren, daarom heb ik dit boekje ook meegenomen. De andere vond ik veel rustiger qua kleuren.



Dit kaartje heb ik gemaakt met de strookjes die overbleven. Die wilde ik natuurlijk ook gebruiken. Het achtergrond papier heb ik uit een ander blokje gehaald maar dat paste prima. De tekst Partygreetings heb ik zelf op de banner gestempeld.  Ook hier wat aangevuld met plakparels.

Ik vind het weer hele leuke kaartjes! Fijne dag, liefs Sabine

12 opmerkingen:

  1. 2 Bjoeties Sabine, Mooie tekstbanners mooie plaatje en prachtig gekleurd DP!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 schitterende fleurige kaartjes Sabine...inderdaad prachtig designpapier...Ik ben er helemaal weg van...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TOP CREATIES Sabine ...
    De pioenrozen, de kleuren, het ontwerp ♥♥♥
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten,Sabine.Lekker fleurig en hele mooie plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Deze prachtige kaartjes passen helemaal bij de foto's die ik van de bloesembomen maakte en nu op mijn blog heb staan. Juist die kleuren, daar word ik heel vrolijk van. Super mooi zijn je kaartjes.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    De kleuren zijn echt super.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    hele mooie en fleurige kaarten heb je gemaakt, ik vind de plaatjes erg mooi, leuke tekst op de 2de.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie, vrolijke kaartjes. Ik vind het plaatje op het eerste kaartje echt prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi, heerlijke kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn zeker mooie papiertjes en je kaartjes zijn prachtig. Romantische uitstraling heeft de eerste!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. IK GA DE DRAAD WEER OPPAKKEN EN IK ZIE HIER WEER TWEE SCHITTERENDE KAARTEN SABINE, MOOI VAN KLEUR, PRACHTIG GEMAAKT.
    LIEFS CORRIE

    BeantwoordenVerwijderen