zaterdag 23 april 2016

Cadeautje

Goedemorgen, vandaag een kaartje met papier dat ik cadeau had gekregen bij een bestelling.
Heel mooi ingekleurd kraft papier.
Ik ben zelf vandaag niet thuis want ik zit op het finish buro van onze wandelvereniging. Ik vier dus vandaag wel heel bijzonder mijn verjaardag met 120 mensen die gezellig komen.




Zowel de rij vlinders als de grote vlinder voorzichtig uitgeknipt en er een mooi achtergrondpapiertje bijgezocht. Ook dit was een cadeautje bij een swap dus dat kwam super uit. De vlinder gestanst uit een stukje cardstock wat er prima bij paste. 
Het kaartje had ook niet meer nodig vond, zo springt de vlinder er echt mooi uit.

Liefs Sabine

16 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje met de vlinders Sabine....ik vind hem prachtig! Vlinders doen het altijd goed he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en je hebt inderdaad een bijzondere dag daarvoor! je zult wel heel wat felicitaties krijgen! Mooi en een beetje stoer kaartje door de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag, gezellig zoveel mensen op je feest!
    Mooie kaart is dit met het Kraft en de vlinders,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag.. je kaart is leuk geworden. mooi papier. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig sabine, heel mooi gemakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,Sabine.Mooie vlinders.Gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jouw verjaardag Sabine! Heel veel plezier vandaag :) Mooie en stoere kaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat is nu echt een groot feest.
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuk met alle vlinders.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sabine. Heb je al die mensen ook op koffie met gebak getrakteerd...LOL?! IK hoop dat je het gezellig hebt gehad. Ik heb genoten van je mooie kaart. Prachtig die vlinders en die kleuren...mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefelicteerd nog met je verjaardag Sabine..en leuk is dat hè als er zoveel mensen langskomen op deze dag op je post....had je ook een feestmuts opgezet mischien...hihihi...
    Je kaartje is weer een toppertje ..leuk die vlindertjes ..

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte met je verjaardag, ik hoop dat je een gezellige dag had met zoveel mensen!
    Je kaart vind ik een plaatjes, wat een mooi papier en wat heb je de dessins mooi bij elkaar gebracht, TOP!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sabine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je krijgt dan wel een heleboel mensen op de koffie haha...
    De kleuren van dit prachtige kaartje vind ik echt helemaal super. Wat enorm mooi.
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke gezellige dag hebt gehad! Je kaart is prachtig. Wat een mooi papier heb je ook gebruikt. Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke gezellige dag hebt gehad! Je kaart is prachtig. Wat een mooi papier heb je ook gebruikt. Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sabine, via Sylvia kwam ik op jouw blog. Wat een prachtige kaarten maak je! Ben gelijk volger geworden.
    Misschien vind het leuk om bij mij te komen kijken. Ik geef een candy weg bij 50 volgers ;)
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat goed hoe je dit kraft-papier hebt gebruikt, topper

    BeantwoordenVerwijderen