vrijdag 6 mei 2016

Snel weer beter worden

Goedemorgen, terwijl jullie dit lezen ben ik als het goed is aan het rollen in Deurne. Maar ik heb voor mijn verjaardag een aantal boeken gekregen van Studio Light en daar heb ik een aantal kaarten mee gemaakt.


Deze kaart komt uit een stansboek, maar zoals altijd heb ik er mijn eigen draai aangegeven. Dat komt vooral door het formaat kaarten waar ik mee werk en dat ik graag mijn kaart mat. Ook wilde ik specifiek verjaardagskaarten of beterschapskaarten maken. Vandaar dat ik er zelf een tekst boven heb gestempeld. 
Ik vind het plaatje echt prachtig, zulke mooie kleuren.


Het tweede kaartje komt uit de Hobbykaarten. Een hele andere soort kaart maar ook echt heel gaaf geworden. Althans dat vind ik. Lekker stoer voor een mannenverjaardag. Ik heb nog meer van dit soort kaarten gemaakt maar die komen van de week wel voorbij.

Liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. 2 schitterende kaartje Sabine...KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten vind ik prachtig, mooie kleuren, mooie indeling!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee totaal verschillende maar super leuke kaarten Sabine. Die bloem op de eerste.........wow wat is dat prachtig!!
    Veel plezier vandaag, je hebt er fantastisch weer bij!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaarten,Sabine.Wat een prachtige bloem op de eerste kaart.Veel plezier met het rollen in Deurne,wat dat dan ook wezen mag :).Je hebt prachtig weer.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bovenste vind ik heel lief en bijzonder mooi als beterschapskaart
    en de andere kaart is een echte mooie mannenkaart.
    2 pracht kaarten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt en leuk..dat je nu in Deurne bent.
    Ik heb even gegoogeld ..Ik heb 27 jaar in Deurne gewoond en wist niet dat het georganiseerd werd..leuk! veel plezier,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Wat een stoere mannenkaart !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De eerste is super mooi en zacht Sabine en de tweede heel stoer!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je eerste kaart vind ik heel mooi met die prachtige bloem. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten, de eerste heel stijlvol en de tweede lekker stoer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt. De bloem is inderdaad prachtig en de tweede lekker stoer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen