maandag 24 april 2017

Happy birthday

Goedemorgen, ik heb 2 verjaardagskaarten voor jullie. Ze zijn allebei verschillend maar ik vind ze erg leuk geworden.


Ik heb in China deze leuke mal gekocht en dit is de eerste kaart die ik ermee maak. Er zal vaker een kaart mee gemaakt worden, maar hij lag er al veel te lang te wachten. Veel te veel spullen dus. Meteen ook maar wat bloemen gebruikt want die blijven hier ook maar liggen anders.
Het papier is van Marjolein Bastin. Heel zacht en mooi. Het past goed bij elkaar zo allemaal.


Het tweede kaartje is gemaakt met een blok van Decotime. De vlag en de hoekjes zijn verhoogd opgeplakt. Ook het happy birthday is verhoogd opgeplakt. Het is een lekker stoer kaartje met deze chalk-tekening.
Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge van  de Egel. Daar vragen ze zwart op je kaart

Wat plakpareltjes maakte het af. Liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine, het zijn twee hele mooie lieve verjaardagskaarten geworden. Gave stans heb je op de bovenste gebruikt en dat is er zeker één die leuk blijft. Met je chalk-kaart kun je als je wilt deelnemen aan de challenge bij De Egel (gebruik zwart), ziet erook zo leuk uit :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    De eerste is zo mooi van kleur !!
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes en kaartje nummer één heeft een prachtige bloementoef!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    leuk om deze stans op een kaart te zien, ik had hem ook al in mijn mandje liggen..het zijn 2 mooie kaarten geworden, leuk ook de onderste kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn ook erg leuk Sabine, allebei.
    Die stans heb je misschien ook bij mij gezien, hij is heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes,Sabine.De stans is erg leuk.Heel mooi afgewerkt met de bloemetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Heel mooie kaartjes heb je gemaakt,
    die met zwart is erg geschikt, het is
    er dan ook een leuke lijn voor van SL ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'April 32' Challenge bij De Egel !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Gebruik zwart}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaartjes. Mooie stans heb je gebruikt en een mooie bloementoef, vind ik altijd erg moeilijk. De tweede is ook lekker stoer door het zwart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige verjaardag kaarten Sabine. Allebei heel chique. Leuke stans heb je ook vanuit China. Fijn Weekend, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen