vrijdag 21 juli 2017

Gefeliciteerd

Goedemorgen, vandaag twee felicitatiekaarten.
Ik heb ze gemaakt met behulp van een boek van de action. Omdat ik laatst al mijn felicitatie kaarten was kwijt geraakt moest ik er toch best even wat bijmaken. En dan blijven die boeken super handig.


De tekst heb ik zelf toegevoegd. Ik vind het zelf een erg leuke kaart geworden. Ik heb verschillende delen verhoogd opgeplakt.

Deze tweede kaart.  is ook opgebouwd in laagjes. Ik heb een stuk DP gebruikt van Joy met het hout motief. De overgang heb ik gemaakt met een stukje kant.

Het zijn lekker vrolijke kaarten. Liefs Sabine

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Sabine groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig die boeken! Het zijn weer twee leuke kaartjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch als je al je kaarten ineens kwijtraakt, dat zou ik ook wel willen hoor! Kun je weer lekker volop aan de bak! Met die boeken maak je toch wel erg mooie snel klaar kaarten. Ze zien er goed uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele leuke kaartjes erbij Sabine.....mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen