dinsdag 25 juli 2017

Hoera, nog meer mannenkaarten

Goedemorgen, ik heb nog wat verjaardagskaarten gemaakt. Deze zijn erg geschikt voor mannen. Ik ben veilig aangekomen in Delden. Vorige week een hele fijne week gehad in Nijmegen waarbij er zoals elk jaar toch weer een aantal vrienden van mij zijn die het niet gehaald hebben. Ik hoop dat het deze week beter gaat.


Ik vond dit voetbal plaatje erg leuk. Ik heb een stuk jute achter het plaatje geplakt. De rest van het papier zijn verschillende soorten papier. Er is wat van de Sostene Grene en de rest is vanuit het bakje met restjes.


Dit kaartje heb ik gemaakt met met een plaatje uit een action-boek. Het papier is van Marianne Design en komt uit verschillende blokjes.

Ik vind het leuke kaarten geworden,weer lekker stoer Liefs Sabine

4 opmerkingen:

  1. Stoer, leuk, vrolijk Sabine, 2 topkaartjes for the boys!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en stoere kaarten,Sabine.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik deel je mening helemaal Sabine. Leuke stoere kaarten met frisse kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer hele leuke mannenkaarten gemaakt.
    Wat een stoere kleuren en plaatjes.
    heel veel plezier in Delden
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen