dinsdag 19 september 2017

Kerst 2017 #24

Goedemorgen, ik had nog wat geknipte kerstplaatjes liggen en heb er nog wat kaartjes mee gemaakt. Dit keer met kersthuisjes.
Ik heb deze post geschreven nog voor ik ik naar Nijmegen vertrok dus jullie houden de verhalen tegoed.

Met de postzegel stansen heb ik deze kaarten gemaakt. Ook de tekst heb ik in zo'n vorm gedaan. Ik heb opnieuw het Maja papier gebruikt want dat lag nog op mijn bureau.

Ik heb ook een blauwe variant gemaakt. Hier de plaatjes iets schuiner geplaatst. Ook weer wat plaksteentjes om het af te maken.
Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Met de postzegelstans kan je vele kanten op.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten met die postzegelstans, de tweede vind ik het leukst, is wat speelser!
    Succes met je sportieve prestaties!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaartjes weer,Sabine.Leuke stans.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie, leuke kaartjes. Lieve plaatjes en ze komen zo mooi uit op de postzegelstans. Zeker de tweede is erg mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij gaat lekker met je kerstkaarten Sabine, dit zijn ook weer schatjes geworden.
    Ben je al een beetje uitgerust?
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie kerstkaartjes, leuke plaatjes en mooi papier.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze twee zijn ook superleuk, zeg! Hoop dat je weekend geslaagd was!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk met die postzegelstansen!

    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen