zondag 24 september 2017

Kerst 2017 #26

Goedemorgen, gisteren wel 8 kerstkaarten weten te maken dus de voorraad groeit gestaag. Gisteren even geteld en ik heb er nu 72. Ik blijf maar stug 3D-plaatjes uitknippen s'avonds zodat ik er eventueel vandaag nog wat kan maken.



Vandaag 3 verschillende kaarten. Het komt wel eens zo uit dat ik niet een heel knipvel meteen opmaak of dat ik uit mijn bakje een plaatje pak. Zo ook deze, hij zat er al een tijdje in en ik vond hem vrij lastig. Niet perse heel kerstig maar in combinatie met deze ster erachter meteen een hele andere sfeer.


Zo af en toe probeer ik ook nog wat uit mijn eindeloze voorraad met plaatjes te doen. Ik vind het schattige plaatjes maar ze zijn eigenlijk net iets te groot. ik heb deze dan ook al bijgesneden maar ja, dan past het net niet helemaal.
Het papier past er wel super bij en het gestippelde label achter het plaatje heb ik doormidden gesneden zodat er onder en boven wat uitstak.


Ik blijf deze plaatjes ook nog steeds erg leuk vinden. Heel anders dan YC waar mijn voorkeur toch vaak wel ligt. Maar op deze manier is het toch een leuke kerstkaart geworden. Niet te druk, zodat er straks voldoende afwisseling in mijn bak zit.

Ik ga zo eens kijken of ik nog wat kaarten uit mijn handen krijg. Ik heb ook nog steeds de MD krans van vorig jaar liggen waar ik nog steeds niks mee heb gedaan, zo ook de kerstman.

Fijne dag, liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Het zijn weer 3 prachtige kerstkaarten Sabine,al 72, wat een doos vol.
    Maar met veel vrienden en familie zijn ze zo op hoor.
    Fijne zondag, liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een leuke serie kerstkaarten af Sabine. Mooi hoor en zo verschillend. Ik vind de middelste echt een schatje. Mooi zoals je alles toch passend hebt weten te maken voor de deze kaart.
    Fijne zondag :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zien er weer prima uit!
    Als je een te grote cirkel hebt vanwege het plaatje zou je er ook een vierkante stans achter kunnen plakken, daar zie je dan meer van, die zou je ook nog met de punt naar beneden op kunnen plakken. (Het is maar een idee)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je drie prachtige kerstkaartjes gemaakt Sabine.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Je hebt weer een mooie serie kerstkaarten gemaakt, ik moet ook vaak plaatjes bijsnijden, het is wel een schatje hoor,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge, jij gaat goed zeg, 72 kerstkaarten. Heel knap. Deze zij ook weer erg leuk allemaal.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer mooie toevoegingen zijn dit. Jij gaat zeker goed! Al zoveel!! Dat haal ik nooit. Heb er ook niet zoveel zin in dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen