dinsdag 5 juni 2018

Beterschap

Goedemorgen,
vandaag weer een blogpost. Van bijlezen komt weinig, het viel mij wel op dat ik geen mailtje meer kreeg als er een reactie was geplaatst. Meer mensen die hier last van hebben of daar een oplossing voor hebben?

Afgelopen weekend was heel erg gezellig en met maar 4 uitvallers mag het een succes heten.
Ik ben zondag avond laat thuis gekomen en maandag middag alweer vertrokken naar een vriendin  in Huizen. We gaan vandaag gezellig een stukje wandelen en eventueel vanmiddag zwemmen.
Aanstaande zaterdag hebben we onze laatste wandeltocht tot september. Dus dan word het ook weer wat rustiger.

Maar goed, nu eerst mijn kaarten. Met 1 knipvel van YC heb ik 3 kaarten gemaakt.


Ik vond ze erg leuk om te maken. Het achtergrond papier hoort erbij. Ik heb het plaatje op een stukje kurk geplaatst en wat rood papier erachter. De tekst heb ik gestanst.


Hier is het plaatje geplaatst op wat ouder papier wat ik nog had liggen. De pleisters heb ik geembosst op een stukje wit papier en de tekst heb ik eroverheen geplakt. De pleister rechts boven komt uit China, je kan het niet goed zien maar hij heeft ook kleine gaatjes, net als echte pleisters.


Het laatste kaartje heb ik ongeveer op dezelfde manier gemaakt. Hier wat jute erachter gebruikt en de tekst beterschap op een pleister geplakt en ook hier 1 in de rechterbovenhoek.

Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Fijn dat je het zo druk en gezellig hebt. Lekker van genieten
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kaarten heb je gemaakt. Als iemand deze krijgt vrolijkt hij daar zeker van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef mijn voorgangers gelijk ...
    Ze zijn lief en geven weer moed ...
    Geniet van al je uitstapjes ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave serie Sabine, ik vind ze echt heel erg leuk. Helaas heeft Blogger dit gedaan, ik krijg ook geen email meer,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker bezig toch? Heerlijk en vooral zo houden. Je kaartjes zijn stuk voor stuk helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine, wat een leuke en lieve kaarten om iemand beterschap te wensen. Lieve plaatjes en handig dat bijpassende achtergrondpapier.
    Dat van de mail heeft te maken met die nieuwe privacy-wet en heeft Blogger/Google zo verandert.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke beterschapskaarten zijn het!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie beterschapskaartjes Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke beterschapskaartjes,Sabine.Het zijn weer schattige plaatjes.Sinds de Privacywet is in gegaan op 25 mei krijg je geen mailtjes meer.Iedereen heeft dit.

    Groetjes,Sylvia

    https://sylviadepooh.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke serie beterschapskaarten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We are offering corporate and Personal Loan at 3% to 7% Interest Rate for a duration of 1 to 20Years. We also pay 1% commission to brokers, who introduce project owners for finance or other opportunities. interested for more details davephilip12@gmail.com
    WhatsApp: +33757936592

    BeantwoordenVerwijderen