zondag 10 juni 2018

Helaas

Goedemiddag, ik schrijf deze blogpost op een van de eerste rustige zondagen sinds lange tijd. De afgelopen tijd was erg druk met onze wandelsportvereniging die 90 jaar bestond. We hadden veel evenementen en ik was vooral daar druk mee bezig.
Verder ben ik druk bezig met sporten om mijn conditie weer op te bouwen na mijn operatie in januari. Volgende week ga ik 150 kilometer handbiken tijdens een wandeltocht van Amsterdam naar Leeuwarden. Ook daar ben ik dus druk mee bezig.

Aansluitend ga ik een paar dagen op vakantie. Ik kom momenteel compleet niet toe aan kaarten maken of reactie's geven op jullie blogs. Het spijt me dat ook verschrikkelijk.

Ik vind het jammer dat ik er niet aan toe kom, zeker na al jullie lieve kaarten die ik mocht ontvangen na mijn operatie.
Ik heb voor nu het besluit genomen om even niet op mijn blog te posten en mij even te concentreren op mijzelf. Ik hoop dat ik hierdoor iets meer rust in mijn hoofd krijg, dat het moeten er vanaf gaat en dat de zin en tijd om een kaart te maken vanzelf terug komt.

Ik moet echt even aan mijzelf denken, even een beetje uitrusten en genieten van het mooie weer. Helaas is het even niet anders. Ik hoop zo snel mogelijk terug te komen, want het is geenszins mijn bedoeling om helemaal mijn blog te stoppen.
De afgelopen jaren ben ik heel blij geweest met al jullie reacties, kaarten en cadeautjes die ik heb mogen ontvangen. En dat zal ik altijd blijven. Ik heb mooie vriendschappen over gehouden aan mijn blog en die mogen niet zomaar verloren gaan.

Ik ga even genieten van een blogpauze en de nodige rust en ik spreek jullie snel weer. Liefs Sabine

33 opmerkingen:

  1. Maar Sabine..ik lees hier en en al sorry maar dat is toch echt absoluut nergens voor nodig?? Je moet ALTIJD doen wat goed voor jou is en hoe leuk kaarten maken en/of bloggen ook is: dat moet vooral LEUK blijven en beslist niet als moeten voelen want dat houdt geen mens vol!
    We hebben zo onwijs veel super leuke kaarten van je voorbij zien komen en je productie lag sowieso altijd heel hoog..misschien dus echt de hoogste tijd eens op de rem te trappen. Je bent zo actief op ander gebied en je hebt maar 1 lijf en dat moet je koesteren dus een heel verstandig besluit van je!
    Geniet van alles wat er op je pad komt en vooral de rust en dan zien we je tzt vast weer opgeladen en vol freubelzin terug in blogland!!

    Liefs, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem je tijd Sabine! Gezondheid gaat boven alles. Als bloggen en freubelen geen ontspanning geeft, moet je dat vooral niet doen. Sterkte met alles en ook plezier in alle andere dingen die je leuk vindt om te doen.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dsoms is het je een t veel kaarem maken..., bloggen en heb je even wat meer andere dingen dat geeft toch niets.. ik denk dat met het mooie weer kaarten maken voor meerderen op een laag pitje staat. En het lijkt me heel belangrijk voor je om je comnditie weer op te bouwen. Veel sterkte ermee. We zien je vast wel weer. Geniet van het mooie weer. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken veel in wat je zegt en je moet vooral geen sorry zeggen hoor! Ik probeer ook momenteel rustiger aan te doen en zoals hierboven al gezegd, het bloggen moet geen MOETEN worden.
    Ik wens je een nele fijne vakantie en veel succes met de handbikewandeltocht.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer voor ons Sabine, je maakt zo'n mooie kaarten, ook hele leuke series.. Maar als het even niet gaat, dan moet je aan jezelf denken..Geniet van je sport en de zomer, we zien je vanzelf weer verschijnen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neem je tijd Sabine, jij bent het belangrijkste en daarom moet je voor jezelf kiezen op dit moment. Hopelijk tot later weer.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Applaus dat je luistert naar jezelf Sabine en je hoeft écht géén sorry te zeggen. Bloggen en freubelen moet ONTspannend zijn en soms zijn andere dingen even leuker, zeker in de zomer ;p Ik vind het knap dat je zo'n grote tocht gaat ondernemen. Heel veel succes en veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed van je dat je even een stapje terug doet Sabine......en geniet van je andere dingen!
    Groetjes en heel veel succes met het handbiken,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot gelijk om voor jezelf te kiezen Sabine. Bloggen is hartstikke leuk maar de tijd die erin gaat zitten.... Zorg goed voor jezelf, dan zien we je vanzelf terug!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begrijp je en neem alle tijd die je nodig hebt ...
    Geniet van wat je tegenkomt op je levenspad ...
    Tot binnenkort ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. niks geen sorry meid, gewoon even pas op de plaats.
    Bloggen is geen moeten gelukkig maar, want af en toe en zeker in de zomer schiet het er bij in....tijd voor jezelf nemen..
    En we zien je vast weer wel een keertje terug in blogland...

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for sharing excellent information. Your web-site is so cool. I am impressed by the details that you’ve on this web site. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this web page, will come back for extra articles 대딸방

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I assumed it is usually a preview to post in case others appeared to be having problems getting acquainted with nonetheless We're a little bit hesitant merely I'm permitted to decide to put companies plus covers for listed here 외국인출장

    BeantwoordenVerwijderen
  15. We are offering corporate and Personal Loan at 3% to 7% Interest Rate for a duration of 1 to 20Years. We also pay 1% commission to brokers, who introduce project owners for finance or other opportunities. interested for more details unionprogress6@gmail.com
    WhatsApp: +33757936592

    BeantwoordenVerwijderen