woensdag 28 augustus 2013

Helaas pindakaas...

Goedemorgen, het is nog erg vroeg maar gisteren ben ik weer opgenomen voor een prednison kuur. Gelukkig mag ik s'middags als het klaar is wel naar huis, maar tikken en knutselen met een infuus in je hand is niet heel praktisch.

Gelukkig heb ik nog wat kaartjes in back-up, dus ik kan jullie toch wel wat laten zien.


Dit is ook een plaatje wat ik al een tijd geknipt en wel had liggen. Superschattig plaatje vind ik zelf,  maar ja soms heb je gewoon dat je hem op papier super leuk vind maar dat je niet zo goed weet wat je er mee moet doen.
Uiteindelijk met behulp van mijn restjes bak was het snel opgelost.


Dit plaatje komt uit een knutselagenda van 2011. Zo zie je maar, wie bewaart die heeft wat. Ook weer een opkikkertje maar wel weer een hele andere. Sketch via Pinterest en heel goed weer voor, jawel daar komt ze weer, de restjes,lol.

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Het zal dus weer even wat rustiger op mijn blog zijn,want nu ben ik wel lekker hyper en vroeg wakker, volgende week ben ik niks waard dus slaap ik erg veel enzo.

Natuurlijk blijf ik jullie blogs wel volgen en er op reageren,want bankhangen kan prima met een laptop naast je. Fijne dag. Liefs Sabine



10 opmerkingen:

  1. Hey Sabine,
    Jij bent nu zelf degene die een lief opkikkertje kan gebruiken. Wat vervelend meis, ik hoop dat je je niet al te naar voelt. Nu misschien dus nog niet, maar ik hoop dat het volgende week meevalt...
    Doe rustig aan en slaap maar lekker tussendoor...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst wens ik je veel beterschap toe.
    Rust veel uit en probeer een beetje te genieten.
    Jouw kaartjes zijn weer zo mooi.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend allemaal Sabine, ik wens je heel veel beterschap toe! Je hebt mooie kaartjes gemaakt, waar restjes toch al weer niet allemaal goed voor zijn hé? Heel veel sterkte, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn superleuk, je back-up kaartjes! Hoop dat de kuur werkt, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Zoals altijd zijn het schatjes, je bent echt een ster in het maken van deze kaarten, wens je beterschap en hoop dat het helpt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo gaat er geen dag voorbij of de een heeft grote of kleine zorgen om zijn/haar gezondheid of uit naaste omgeving,de een blogt er wel uitvoerig over en de ander juist weer niet of zelden(net als ik)
    Ik hoop in elk geval dat jou kuur aanslaat en wens je veel sterkte!!

    De inspiratie om telkens weer leuke kaarten te maken, waar jij volgens mij ook heel veel plezier aan hebt, laat het in elk geval niet afweten.

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sabine. Hoop dat het aanslaat en dat je je snel beter voelt. Idd de week na de kuur is het ergst. Dikke knuffel!!

    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes met de kuur, op zo momenten is internet toch ook een uitvinding, alleen al om de tijd om te krijgen.
    Je gaat vast weer heel veel inspiretie op doen om veel nieuwe kaartjes te maken als het infuus er weer uit mag,
    dikke knuffel, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed dat je nog kaartjes op voorraad hebt om te laten zien,
    deze zijn weer heel erg leuk geworden ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen