zaterdag 17 augustus 2013

Superlieve konijntjes

Goedemorgen allemaal, ik zit lekker in het zonnetje en hoop dat het bij jullie net zulk lekker weer is. Toen ik het superleuke vel van de kikkertjes de vorige keer vond, kon ik natuurlijk niet alleen de kikkertjes meenemen. Ik kwam ook hele leuke konijntjes tegen.

Ook alle 3 de konijntjes heb ik uitgeknipt en er natuurlijk kaartjes meegemaakt. Misschien tijd om alle voorgeknipte plaatjes eens op te maken in plaats van iedere keer nieuwe te gaan knippen ;)


Zoals je ziet hebben ze hele zachte kleuren en vond ik dat die zachte kleuren ook terug moesten komen in het papier. Maar ja wilde ook weer niet een heel geel of roze kaartje. Het papier van Authentique zorgde ieder geval voor een goede achtergrond, de rest is een bij elkaar gezocht stapeltje geweest.


Hoewel er geen blauw in het konijntje zit zat er wel geel en roze in het achtergrond papier en daarom vond ik het wel een gezellig match.


En toch nog een overheersend geel kaartje gemaakt. Maar net iets donkerder dan het jurkje alhoewel de bloemetjes toch wel veel overeenkomsten tonen. Het vlaggetje maakte het helemaal af vond ik. En om toch nog een iets ander kleurtje erbij te gebruiken, heb ik ook paarse glittersteentjes op het vlaggetje geplakt.

Ik beloof jullie dat de volgende kaartjes geen serie zullen zijn en dat ik eerst wat op ga maken. Fijn weekend. Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Ik vind zo'n serie wel heel erg leuk en..ze zijn alle 3 weer ergschattig..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief, schattig .... je maakt me blij!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaartjes heb je weer gemaakt,
    ik vind ze heel erg leuk geworden ☺

    Gezellig weekend, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Je hebt wederom heel mooie kaartjes gemaakt. Zo helemaal jouw stijl.
    Ik wens je een heerlijke zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sabine
    Het zijn drie schattige kaarten, wat een lieve plaatjes, ik ben er weg van.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige serie met kaartjes.

    groetjes de hobby droom.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige serie kaartjes, heel lief die konijntjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen