woensdag 7 augustus 2013

Hello

 Ik hoop dat jullie me niet vergeten zijn nadat ik even niks meer van me liet horen.Langzaam aan gaat het wat beter en begin ik het kaarten maken weer op te pakken. Heb wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om alles een beetje op te ruimen en veel te lezen. Door nieuwe medicijnen zijn een aantal symptonen gelukkig weer weg of verminderd.

Ik ben begonnen met een vrij eenvoudig kaartje maar door de leuke letters van de Action toch best leuk geworden, al vind ik het zelf ;)

De hoekjes afgerond. Verder veel met de cuttlebug gedaan want snijden is nog best lastig. Ik heb ondertussen een nieuwe lineaal die niet verschuifd dus het gaat daardoor ook weer makkelijker.

Ik hoop snel weer met wat meer kaartjes te komen maar het begin is er weer.

Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,

    Fijn dat je weer de puf hebt om wat de ondernemen,
    het warme weer van de afgelopen tijd zal jou geen goed gedaan hebben.
    Ik weet dat nog van mijn dochter uit de tijd dat ze veel hinder ondervond van MS.

    Leuk kaartje heb je gemaakt!!

    Lieve groet en fijne week met wat aangenamere temperaturen!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het beter met je gaat, ik vind je eenvoudige kaartje super mooi geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach meisje toch, ziek zijn met beperkingen is niet niks, praat me er niet van.
    Je komt toch weer terug gelukkig, ik kan wel wachten hoor.
    Je hebt weer als start van een nieuwe serie kaarten een prachtige gemaakt, super met die letters, vol houden hoor, we kunnen je niet missen in blogland.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer wat van je te zien, dat is een goed teken. Is een snijmachine niets voor je? Of kost dat evenveel kracht voor je als snijden met een mesje langs een liniaal? Voor de rechte lijnen is dat misschien wel handig? Eenvoudig, maar leuk kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms gaat het in een leven al wat minder en beter,
    maar je kaartje is alvast mooi, ik geniet ervan ...
    Nog drie daagjes hier in het zalige Frankrijk
    en de vakantie is al weer te vlug voorbij.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik vind je kaartje heel erg leuk.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het wat beter gaat en dat je weer kunt genieten van je hobby. Dit is weer een mooi beginnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    Leuk om weer eens iets van je te zien, maar soms, kun je niks doen, door je gezondheid, ik weet daar alles van..Ik vind je kaartje erg mooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen