dinsdag 21 januari 2014

Bij Oma Dee, de kleurenwedstrijd

Goedemiddag allemaal. Ik heb vandaag eindelijk weer eens tijd om een kaartje te maken. En dit kaartje heb ik gemaakt voor de kleurwedstrijd van bij Oma Dee. Daar moest je de kleuren roze, turquoise en zwart voor gebruiken.



Het is een valentijnskaartje geworden. De X en O heb ik laatst voor nog geen 2 euro op de  kop getikt. De pijl is van Dutch Dubadoo en die heb ik een papieren jasje gegeven. Ook wat inkt natuurlijk, zo past alles goed bij elkaar.

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.
Liefs Sabine


12 opmerkingen:

  1. Mooi kaart, en de kleuren voor de chaalenge zijn mooi gekozen. Super mooi gemaakt met dit papier en het grote hart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is leuk en ..... SCHITTEREND!
    Deze Valentijn kan niet meer stuk ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sabine
    Dit is een prachtige kaart, daar straalt de liefde vanaf, de kleuren zijn héél mooi bij elkaar, van mij mag jij nu weleens een keertje winnen hoor,,het is een topkaart.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    super zeg..wat een leuke kaart, mooi de X en de O, zijn dat mallen ?? en leuk dat je de pijl aan gekleed hebt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Sabine, helemaal volgens de opdracht, heb je de kaart gemaakt. Ja soms heb je dat he, dat je ergens heel goedkoop iets leuks weet te bemachtigen. Mooi! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    Dan heb je dus zelf het rood toegevoegd. En juist dat erbij maakt het helemaal geweldig. Wat combineert dat dan leuk... Een toppertje zou ik zeggen...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig Sabine, gaaf die X en O!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en gaaf kaartje, heel tof ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje Sabine. Mooi dat grote hart en ik vind dat je de papiertjes erg goed hebt gekozen. Top! Dankjewel voor het meedoen met ons wedstrijdje.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk valentijnskaartje Sabine, leuk dat je meedoet! Wat een gave cirkels met letters heb je gemaakt. en voor een prikkie is dat helemaal leuK!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige Valentijnskaart, mooie kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Te gek gedaan. Heel gaaf kaartje! Fijn dat je meedoet bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen