maandag 10 november 2014

It's christmas

Goedemorgen, ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad. Ik ben gisteren naar de Kreadoe geweest, daar was ik nog nooit geweest. Het was echt een ervaring en heb best het een en ander gekocht. Als ik er aan denk zal ik nog even foto's maken van de week.


Voor vandaag heb ik weer 2 kerstkaartjes. Ik heb vorig jaar een blok gekocht met dit kerstpapier. En daar zaten ook van die leuke die-cuts bij. Ik kon deze dus mooi combineren om wat snelle kerstkaartjes te maken. Want ook ik begin het langzamerhand een beetje zat te worden.
Maar als het goed is, ben ik bijna klaar.


Op dezelfde manier maar met ander papier heb ik dit kaartje ook gemaakt. Iets minder kersterig, maar ik vond het vogeltje zo leuk.

Ik wens jullie een fijne week!
Liefs Sabine



 
 
 
 



10 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allebei prachtig!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes met de sterren, vind Calimero leuk op je kaart!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat de Kreadoe geslaagd was, ik ben er een keer geweest. Leuk, maar heel massaal en druk. Twee gave kaartjes, Sabine, zo leuk en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen KreaDoe voor mij, veels te druk..ik koop wel via internet..
    Je kaartjes zijn allebei grappig en mooi, toch wel kersterig.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een leuk papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide kaartjes vind ik erg mooi Sabine.
    En wat fijn dat je ook eens bij Kreadoe bent geweest.
    Ik ben er ook 1 x geweest en is mij eigenlijk te druk en te ver weg.
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes! Ik ben de kerstkaartjes nog niet zat hoor :) leuk juist! Leuk he de KreaDoe. Ik vind de Knotsgekke Kaartendagen ook altijd heel leuk. Misschien nog wel leuker omdat het dan alleen maar om kaartenmaken gaat, mijn grootste hobby :). Ik vind je eekhoornkaartje echt heel schattig. Het vogeltje ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die Kreadoe, ik zou er best een keer heen willen, maar het is volgens mij zo'n eind uit de buurt? Weet het eigenlijk niet eens zeker...haha...
    Misschien dat ik volgend jaar eens een keer ga...
    Je kaartjes zijn weer helemaal mooi hoor...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kerstkaarten Sabine. Heel mooi gemaakt. De Kreadoe is inderdaad leuk om eens te zien en om vanalles te kopen maar ik ben dit jaar niet geweest. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen