donderdag 20 november 2014

Kerstuiltjes

Goedemorgen, na de kerstvosjes van maandag, nu kerstuiltjes.
Ik vind zowieso alles van Eline helemaal leuk, maar deze plaatjes zijn snel geknipt en lekker veelzijdig.


Hier mallen gebruikt van MFT. De banner en het binnenste bannertje heb ik uitgestanst en dan past het precies in elkaar. Hartstikke leuk en natuurlijk veel te weinig gebruikt. Maar dat geldt voor meer mallen die ik heb.


Ook hier een combinatie van MFT en spellbinders. Het vierkantje gebruik ik ook maar weinig maar staat hartstikke leuk zo. De tekst staat op een soort washi-tape- malletje. Hartstikke leuk, net alsof het afgescheurd is.


Het laatste kaartje heeft wat minder elementen en is daarom lekker snel klaar. Ik hoef er de cuttlebug niet zo veel voor te gebruiken. En dat is toch wel heel erg fijn, want het draaien is soms best zwaar.

Ik heb er weer 3 leuke kerstkaartjes bij. Ik ben nu met de laatste 20 bezig en ik heb nog wat foto's op mijn camera staan. Maar de laatste dagen was het licht niet zo goed om foto's te maken. Dus er liggen ook nog wat kaarten op tafel. Misschien krijg ik ze vanmiddag redelijk op de foto.

Ik wens jullie een fijne dag, ik ga zo sporten. Liefs Sabine


10 opmerkingen:

  1. AAAAH daar zijn ze weer die leuke uiltjes, altijd gezellig Sabine! Vorig jaar maakte ik niet anders maar dit jaar nog niet 1 gebruikt (heb er nog maar een paar liggen).

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke uiltjes kaarten, aparte maar mooie kleurcombinatie!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    het is inderdaad heel moeilijk om goede foto's te maken, met dit sombere weer,
    je uiltjeskaarten zijn super, ze blijven mooi..gelukkig is je kerstkaarten klus bijna klaar.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig trio van kerst uiltjes ...
    Geniet van je sport moment ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine
    Ik vind je kaarten weer zo leuk geworden met de uiltjes van Eline, leuke papiertjes, kortom weer 3 prachtige kaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze weer leuk Sabine, de plaatjes zijn inderdaad schattig. Ik vind ze erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze blijven het goed doen op kerstkaartje, dat zie je hier maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    Ze zijn wederom helemaal leuk zeg. Knap gemaakt weer...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen