zaterdag 13 december 2014

Kleine kerstroosjes #2

Goedemorgen. Vandaag een soort van tweede serie met de kleine kerstroosjes. Ook hier weer het oude kerstpapier gebruikt.


Het papier is van simple stories. Ik heb het achtergrond papier gewijzigd maar de sterren en de groene streep komen elke keer terug.


Zo zie je dat door kleine wijzigingen je makkelijke kerstkaarten kunt maken in een grote hoeveelheid. Ik vind het niet zo leuk, maar ik had er nog zoveel nodig dat ik niet anders kon doen.


Door een aantal van dit soort series te maken kon ik 3 kaarten per dag maken. Ik vind het wel heel erg leuk papier. Ik heb er nog wat van over maar dat zal ik pas volgend jaar gebruiken.

Ik wens jullie een fijn weekend! Liefs Sabine


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaartje, Sabine, de sterren met de kerstster bloemen erin komen prachtig uit. Zo te lezen heb je er best veel gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rood blijft toch wel de ultieme kerstkleur hè?
    Prachtig zijn ze weer, je kaartjes...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    zo zien je kaartjes er toch steeds anders uit, met het verschillende achtergrondpapier,
    heel mooi gemaakt,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleuren zijn prachtig! Vind ze heel geslaagd :)
    Fijn weekend,liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat leuk he, zo'n serie maken! Ze zijn super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine, deze kaarten zijn ook super. De kerstroosjes op sterren....super!!!
    Leuk kerst DP gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen