vrijdag 5 december 2014

Mattie's winter

Goedemorgen, vandaag 3 kaarten met de knipvellen van Marianne Design, Mattie's winter.
Ik vind ze zo gezellig getekend. Doet me een beetje denken aan de kerstkaarten van vroeger, waar van die tafereeltjes opgetekend waren.


Allereerst dit mooie bruggetje. De omgeving vol met sneeuw, zelfs op de takken. Het papier van Maja past er zo mooi bij en combineert prima met kraft.


Dit schattige konijntje heb ik met wat restjes gemaakt. Het oranje is toch n beetje lastig en ik weet niet zo goed hoe ik dat er nou in terug krijg.


Het laatste kaartje is helemaal in het bruin met kraft. Ook hier weer het papier van Maja. Ik heb nu niet veel meer van dit papier dus moet misschien maar eens wat nieuw bestellen voor in de toekomst.

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben, geniet ervan, het is bijna weekend. Liefs Sabine


5 opmerkingen:

  1. Prachtige lieve kaartjes met mooie plaatjes...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: wat een leuke rijm-reactie op mijn blog, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik je sfeervolle kerstkaartjes zie ...
    Krijg ik prompt zijn in sneeuw ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als baasje van 4 konijnen val ik natuurlijk als een blok voor de middelste kaart! Maar ze zijn alle drie hartstikke mooi geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Ze zijn heel erg sfeervol, dat heb je weer heel erg mooi gemaakt hoor....
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn alle 3 heel erg leuk, mooie plaatjes en prachtig bijpassend papier,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen