vrijdag 24 november 2017

Happy birthday

Goedemorgen, vandaag een mannenkaartje.

Ik vond hem denk ik in een hobbykaart en ik heb hem vervolgens naar mijn maten gemaakt.


Ik vond het snorrenpapier zo leuk. Wat ik heb gedaan is het papier gemat op een stoere lijn DP. Het plaatje is zo leuk met die kleine snor op het kopje. De tekst happy birthday is verhoogd opgeplakt, zo ook de snor.

Het is een leuke mannenkaart geworden vind ik. Ik ga zo naar de fysio toe en wie weet dat er vanmiddag nog iets uit mijn handen wil komen.

Liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Heerlijke stoere kaart !
    "Snorren papier" top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stoere herenkaart..

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en stoere mannenkaart,
    Leuk is het snorrenpapieren het plaatje,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave mannenkaart. Die snorren zijn inderdaad leuk!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere mannenkaart,Sabine.Leuk designpapier met de snorren.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt
    Mooie papiertjes heb je weer gecombineerd
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel leuk mannenkaart! Echt super. Mooi stoer.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Tof mannenkaartje met mooie kleurtjes.
    Bedankt voor al je tips ivm mijn paddenstoelmanneke. De verzachtende lotion die ik gebruik bevat haver en helpt inderdaad tegen de jeuk. Vandaag is het al wat beter! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Sabine! superleuk gemaakt. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke snorrenkaart Sabine .... succes op de fysio,
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen