woensdag 22 november 2017

Nog meer lieve plaatjes

Goedemorgen, liet ik jullie vorige week al van die gezellige kaarten zien met van die vrolijke plaatjes. Deze week heb ik nog wat van die kaarten voor jullie.


Allereerst een felicitatiekaartje. het papier is van Echo Park, van een soort lente/paasblokje. Maar ik viel toendertijd op de vrolijke kleurtjes. En ze pasten heel goed bij dit leuke plaatje.


Ik heb ook nog zo'n leuke groetjes-kaart gemaakt. Hier is het papier van MD. Het is wel echt een knal kaartje, de kleuren spatten van je scherm.


Als laatste nog een kaartje zonder plaatje maar wel in ongeveer dezelfde kleurstellingen. Het is op de foto wat lastig te zien maar er staan gefeliciteerd op het designpapier in het midden. Het kaartje komt uit een decotime boek van de action. Oorspronkelijk bedoeld om er een vierkante kaart van te maken met nog eens een rij van 3 erbij. Dat vond ik echt te veel worden en ik heb het dus op deze manier opgelost. Achteraf misschien met roze inkt moeten stempelen. Toch maar eens op zoek naar knalroze embossingpoeder.

Fijne dag, liefs Sabine


11 opmerkingen:

  1. Drie hele leuke en gezellige kaartjes Sabine.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijkheid!!
    Leuk he dat je van die periodes hebt waarin je soms voor heel knal gaat en dan weer in een blauwe of pastel fase zit...
    ze zijn super leuk en heel gezellig..

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heerlijk om deze vrolijke kaartjes te zien tijdens deze sombere dagen! Prachtig gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    De kleurtjes zijn zo leuk, lekker vrolijk
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke plaatjes en vrolijke kleurtjes ...
    Schitterend gezellige kaartjes ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pasteltinten !!!!
    Ze zijn stuk voor stuk mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie kaartjes in vrolijke kleuren, bij je laatste kaart, had je een labeltje van het effen papier kunnen maken en daar op stempelen en embossen,maar roze inkt kan natuurlijk ook,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke kleurtjes, ik hou er wel van! Mooi zijn ze alle drie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooi kaartjes weer Sabine, zo een prachtige plaatjes erop en ook die zachte kleurtjes vind ik geweldig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vrolijke kaarten Sabine. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Drie mooie, fleurige felicitatiekaarten. Mooie kleurencombinatie's en leuk om in deze tijd van het jaar zoiets vrolijks te zien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen