vrijdag 8 december 2017

Kerst 2017 #46

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaarten. Opnieuw met de schattige plaatjes van YC. Die blijven bij mij toch wel favoriet.


Dit keer weer eens de ster van MD gebruikt om erachter te plaatsen. Ik vind het zulke schattige plaatjes. Heel leuk met die dieren.


Ik heb ook nog een schattige eekhoorn in de aanbieding. Ook hier de ster erachter.

Opnieuw ben ik zo blij met mijn heattool. Die had ik jaren eerder moeten kopen. Teksten staan mooier en duidelijker op mijn kaarten en ook op donker papier kan nu een tekst.

Fijne dag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    De ster geeft maakt het een mooi geheel.
    Veel plezier met je heattool, echt handig
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél leuk die plaatjes en de ster geeft nét dat beetje extra!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaartjes weer Sabine!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaartjes Sabine.....leuke plaatjes heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie plaatjes op hele leuke kaartjes, de ster is er heel leuk bij,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zijn deze ook en ja zeker is een heattool een handige hulp!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn echt weer heel mooie kaarten Sabine.
    Kunstig gemaakt en prachtige kleuren zo bij elkaar.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 Prachtige kerstkaartjes Sabine...en ook ik gebruik af en toe de heattool...inderdaad een handig apparaatje...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten Sabine. Inderdaad een fijn apparaat voor de hobby. Ik heb de heattoel ook gebruikt op mijn laatste kaart. Leuk effect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen