zondag 17 december 2017

Kerst 2017 #48



Goedemorgen. Mijn rolstoel is afgelopen woensdag geleverd en ik ben er erg blij mee. Hij zit erg lekker en ook rijd hij heerlijk. Ik heb er gisteren 15 kilometer mee "gewandeld" en buiten wat kleine blaartjes rijd hij echt heel fijn en ging het goed. Die blaartjes gaan wel weer over want omdat hij anders rijd zitten de blaren op een andere plek dan normaal.

Maar goed, vandaag weer 3 kerstkaarten voor jullie.


Ik heb op een gegeven moment een flink aantal kaarten gemaakt met plaatjes die ik nog had. Deze is van SL van dit jaar. Gek genoeg is de collectie zacht groen/blauw maar is dit een heel donker groen plaatje. Ik heb dus ook een ander blokje papier gebruikt.


Dit plaatje heb ik wel gemaakt met de collectie van dit jaar. De dennenappel  had ik nog niet veel gebruikt maar hij past hier natuurlijk super bij.



Ik vond dit kaartje zelf heel erg mooi geworden. Ik vond het plaatje erg schattig en met de sneeuwvlok erbij is het kaartje helemaal af.
Ik vind ze in ieder geval erg leuk geworden.

Ik duik straks achter mijn hobbytafel om nog wat gewone kaarten te maken. 11 januari word ik geopereerd en dan kan ik even geen kaarten maken. Wel kan ik gewoon op een gegeven moment 3D-plaatjes knippen dus dan kan ik daar alvast een flinke voorraad van maken.

Fijne dag, liefs Sabine

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    De plaatjes en kleuren van SL zijn zo mooi op elkaar afgestemd ...
    Fijn dat je rolstoel bevalt, kan je weer een tijdje vooruit.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke serie weer Sabine!
    Fijn dat je nieuwe rolstoel zo bevalt, en dan al weer een flinke tocht ermee gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je nieuwe rolstoel al zo bevalt Sabine, knap om meteen zo'n grote ronde er mee te maken.
    Je hebt weer een mooie serie kaarten gemaakt, mooie plaatjes en mooi afgewerkt. Die dennenappel vind ik zó mooi...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 Hele mooie kaartjes Sabine. Ik ben blij dat je nieuwe rolstoel goed bevalt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je nieuwe stoel zo goed bevalt Sabine, blaartjes schijnen er dus bij te horen net als (soms) nieuwe schoenen en daar loop ik belsist geen 15km mee hoor hihi!
    Je kaarten zijn allemaal mooi en de middelste is mijn favoriet!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat de nieuwe rolstoel binnen is en dat hij naar de zin is.
    Mooie kerstkaarten heb je gemaakt,met leuke plaatjes,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten Sabine! En die met het eekhoorntje is ook mijn favoriet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze alle drie super mooi, maar die met het eekhoornje super super. Fijn dat je nieuwe rolstoel goed bevalt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sabine, fijn dat je rolstoel goed bevalt. Is altijd even spannend. Je kaartjes zijn gaaf! Ik vraag me af hoeveel jij vraagt voor een kerstkaart. Misschien waren wij te duur? Of misschien te laat??
    Ik lees vast nog wel wat van je voor je geopereerd wordt...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes, vooral de onderste! Fijn dat je nieuwe rolstoel zo bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je rolstoel goed bevalt, veel veilige km's ermee en hopelijk over een poosje zonder blaren hihi.
    Je kerstkaartjes zijn stuks voor stuk prachtig, leuk gemaakt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je rolstoel goed bevalt. Mooie kaarten heb je gemaakt. En bedankt voor je mooie kerstkaart.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen