woensdag 28 maart 2018

Alle drie hetzelfde en toch anders

Goedemorgen, vandaag weer 3 felicitatiekaarten. Maar daar houd ook elke gelijkenis meteen op. Maar goed, ze zijn wel weer leuk geworden.


Allereerst een felicitatie kaartje met een schoen. Ik heb ze al eens eerder gebruikt omdat ik ze zo leuk vind voor wandelaars. Hier gecombineerd met wat rood en kraft.


Een kaartje wat compleet hysterisch is qua kleuren en vormen. Maar ik vind hem uiteindelijk wel leuk geworden en degene die hem kocht vond hem ook erg leuk. Dus soms moet je toch wel eens iets maken wat wat minder in je comfort zone ligt.


Dit kaartje past meer bij me. Gezellig met een taartje erbij. Verschillende tinten paars papier gebruikt. De tekst is in het echt duidelijker leesbaar maar soms is het gewoon lastig om goed op de foto te krijgen.

Liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Echt alle 3 verschillend.
    De middelste is toch wel heel erg leuk hoor, valt wel op tussen alle verjaardagspost.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 heel verschillende kaartjes.
    Ja inderdaad voor ieder wat wils, soms moet je buiten je comfort zone.
    Maar zijn ze alle drie TOP>
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, inderdaad, drie totaal verschillende kaarten ,maar ze zijn ook alle drie heel mooi. De middelste spat van het scherm, zo ontzettend vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle drie hetzelfde en toch anders ...
    Ik vind ze alle drie toppertjes ...
    Fijne woensdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, echt totaal anders, maar alle 3 heel erg mooi, ik vind de paarse echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je drie leuke kaartjes gemaakt Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie totaal verschillende kaarten maar stuk voor stuk mooie kaarten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen