donderdag 22 maart 2018

Gefeliciteerd

Goedemorgen, dan zijn er ineens 12 dagen voorbij zonder een blogpost. Het begon dat ik het wat druk had en geen zin om even snel een post tussendoor te schrijven en vervolgens werd ik niet lekker en had ik er nog minder zin in. Kortom ik had ook gewoon even geen puf om bij iedereen langs te komen. Het kost soms gewoon erg veel tijd en daar had ik even wat minder van.....
Maar goed, ik mis het toch ook wel en ben weer opgeknapt dus vandaar dat er toch weer een blogpost komt en dat ik ook weer bij jullie op bezoek kom

Ik heb 3 verjaardagskaartjes voor jullie.

Dit uiltje komt uit een blok van de action met 3D-plaatjes die al uitgestanst zijn dus die zijn vlot in elkaar te zetten. Het papier wat ik gebruikt heb is ook van de action. Word te weinig gebruikt want het is een heel groot blok en dat vind ik zelf niet zo lekker werken dus het staat vaak opgeruimd achter mij. En dan zie ik het niet, en word het ook niet gebruikt.


Dit kaartje is uit zo'n zelfde blok maar dan met een beetje stoerdere plaatjes. Ik vond deze wel erg leuk. Het papier is een manusje van alles. Een deel is van SL en Echo Park. Het past er allemaal goed bij op deze manier.


Het laatste kaartje komt uit dat zelfde blok. Hier vond ik het wolkenpapier er goed bij passen. Ook het geruite papier komt uit hetzelfde blokje. Een blokje van een Frans merk papier.

Kortom 3 verschillende kaarten voor mensen met uiteenlopende hobby's.
Ik wens jullie een fijne dag en ik kom snel weer langs voor een bezoekje
Liefs Sabine

14 opmerkingen:

  1. Leuke reeks heb je gemaakt ...
    Hartverwarmend om zo'n kaartje te ontvangen ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe serie weer met gaaf papier en die GROTE uilenogen vind ik zo leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. herkenbaar hoor, soms heb je gewoon andere zaken aan je hoofd. Je kaartjes zijn weer erg geslaagd! ja, die uilenogen zijn gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie,Sabine met name de uiltjeskaart vind ik superleuk.Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten. Die eerst met die uilen met grote ogen is zo leuk!! Fijn dat je nu weer wat opgeknapt bent.
    En dan zomaar twee posten op 1 dag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee niet op 1 dag. Raar: je kerstkaarten zag ik gisteravond pas in mijn leeslijst verschijnen....

      Verwijderen
  6. Prachtige serie Sabine, ik ben wel erg weg van de 2de,die grote blokken papier vind ik ook niet zo handig en de motieven zijn vaak zo groot
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten Sabine.
    Soms lukt het mij ook niet om te bloggen of om
    iets te maken.
    Gelukkig gaat het snel weer kriebelen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grote ogen heeft dat uiltje, leuk! De 2e en 3e kaart vind ik super!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten Sabine. Fijn dat we voor ieder een kaart kunnen maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaartjes Sabine wat een schattige uiltjes op de bovenste maar ook de andere 2 zijn super leuk
    fijn dat je weer wat opgeknapt bent..Ook bij mij was het reageren net iets te veel, vandaag toch maar geprobeerd alle blogjes langs te gaan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch is het heel mooi papier hoor! Maar ik herken het wel. Heb ook een aantal van die grote blokken en staan ook inderdaad bij mij achter me zodat ik ze niet vaak zie.
    Je kaartjes zijn erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sabine, wat een mooi drietal. Erg leuke kaarten en inderdaad voor veel wat wils ;p Fijn dat je weer wat opgeknapt bent, soms loopt het nu eenmaal zo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten heb je gemaakt
    Schitterende kleuren hebben ze.
    Fijn dat je weer een beetje opknapt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen