donderdag 8 maart 2018

Handlettering

Goedemorgen, vandaag 3 kaartjes met papier van de action. Ik vind de blokjes erg leuk en ik heb er 3 makkelijke kaarten mee gemaakt.


De combinatie van handlettering en de tropische bladeren vind ik heel erg leuk.
Ik heb de letters verhoogd opgeplakt. Toch ook wat plaksteentjes toegevoegd.


Dit kaartje komt uit hetzelfde blokje. Hier het achtergrondpapier bijgesneden en gemat en de woorden en de vlinder verhoogd opgeplakt.


Als derde een bedankkaartje. Er zitten kleine houten hartjes op en wat plakparels.

Ik vind ze erg leuk geworden en het is ook wel eens fijn om kaartjes te maken die niet te moeilijk zijn.
Bij de plastisch chirug dinsdag alleen maar goed nieuws. Ik hoef alleen nog maar onder de douche te spoelen, een keer per dag dus ik heb nu alleen nog maar in de avond thuiszorg. Die komen letterlijk alleen de wonden nog maar verzorgen, maar de rest kan ik weer lekker zelf. Hierdoor kan ik mijn overdag ritme weer helemaal oppakken. Weer naar de sportschool enzo.
Fijne dag, liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Die handlettering, heb je die ook van Action? Of zijn het stempels? Ziet er gaaf uit!
    Fijn dat je goed nieuws kreeg van de arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaartjes Sabine, past inderdaad heel mooi bij het papier die hand geletterde letters...
    Wat heerlijk dat je goed nieuws kreeg, fijn om je eigen gangetje weer te kunnen gaan...
    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kaartjes Sabine, mooi gecombineerd met dat leuke papier en stempels
    en fijn dat weer bijna de oude bent...zo goed om zelf weer je dagindeling te mogen bepalen..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten,Sabine.Mooie handlettering.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je goede berichten hebt gekregen. Weer een stukje eigenredzaamheid terug. Dat is veel fijner. Je kaartjes zijn prachtig Sabine!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf dat handletteren Sabine, toffe kaartjes maar het beste van vandaag is toch je goede nieuws, heerlijk voor je!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een leuk blokje. De bovenste heb ik deze week ook gemaakt voor een zieke. Jij ben al direct lekker bezig geweest en heb zo een leuke serie.

    BeantwoordenVerwijderen