dinsdag 24 april 2018

3x Beterschap

Goedemorgen, vandaag een rustig dagje. Mag ook wel eens, zit regelmatig in de sportschool en ook het handbiken heb ik weer helemaal opgepakt.
Dit keer 3 beterschapskaarten van Yvonne Creations. Ik heb ze alle drie uitgeknipt en ook meteen alle 3 gemaakt. Wel zo makkelijk.


Ik vond het nog best even lastig om de goede kleuren uit te zoeken. Er is zoveel te zien, en ik wilde ze toch wel vrolijk maken. Maar het deken over zijn ( of haar) benen heb ik maar gebruikt als uitgangspunt. Het achterste papier is van SL en de rest is een oude lijn van MD.


En op dezelfde manier heb ik de andere kaarten ook gemaakt. Het is bijna niet te zien, maar de tekst is op een pleister geplakt. Nou ja, ik heb een pleister uitgestanst ( uit China) en er zitten dus kleine gaatjes in aan de buitenzijde.


Het laatste kaartje is echt met restjes groen gemaakt. Met het gestreepte papier erbij en de bloemetjes op de achtergrond.

Ze zijn weer lekker vrolijk geworden. Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie beterschapskaartjes Sabine....grappige plaatjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke vrolijke serie beterschapkaartes Sabine, fijn dat je het handbiken weer hebt opgepakt en dat de sportschool weer lekker wordt bezocht...

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer 3 mooie bij, hele leuke kaartjes zijn het. Fijn dat sporten ook
    weer goed gaat,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 super leuke beterschapskaartjes Sabine...zo leuk die plaatjes en het dp past er prachtig bij


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lief ... hier kikker je onmiddellijk van op ...
    Veel plezier met de sport momenten ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt! Leuke plaatjes zijn het ook! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie serie beterschapskaartjes, heel leuk die tekst op de pleister.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie serie,Sabine.Schattige plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve beterschapskaartjes!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen