vrijdag 20 april 2018

Kerst 2018 #15

Goedemorgen, wat een lekker weer he?
Ik heb vandaag 5 kerstkaarten voor jullie. Dit keer opnieuw wat Forever Friends maar ik vond ook nog plaatjes van de Me to You beer.


Het papier heeft ooit bij deze stansvellen gezeten. Dus in het kader van restjes opruimen kwam dit mooi uit. De stans van de tekst is nieuw. Nog nooit gebruikt. Volgens mij heb ik hem bij Doe@Ding gekocht. Hier met goud de tekst nog wat beter laten uitkomen. Ook de ster komt daar vandaan.


Bij deze kaart de tekst gebruikt die erbij hoort. Het rode papier heeft een motiefje maar dat is slecht te zien.


Dit zijn echt hele oude plaatjes. Het papier zat erbij en combineert mooi. Maar eerlijk is eerlijk, het blijft een beetje vreemde combinatie voor kerstkaarten.
Er zit een glittertje in het papier en ook in de tekst die erbij zat.


Het is een wat druk kaartje geworden. Wel de tekst hier nog gemat om hem wat beter uit te laten komen.


Dit is een heel donkerroze kaartje. Tenminste de achtergrond. Maar zo heb ik wel weer 3 compleet andere kaarten gemaakt.
Deze kunnen weer in de bak voor 2018. Heb er al ruim 40 gemaakt telde ik van de week.

Zometeen naar het ziekenhuis voor controle. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. De wonden zijn allemaal dicht maar er zijn toch bepaalde dingen die ik minder mooi vind.

Liefs Sabine

4 opmerkingen:

  1. Leuke serie kaarten heb je gemaakt.
    Ik vind de roze kaartjes toch wel heel erg leuk hoor.
    heel veel succes in het ziekenhuis
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie heb je gemaakt Sabine,
    Lieve plaatjes en mooi papier gebruikt,
    Succes in 't ziekenhuis,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw een serie van 5 en dat op deze warme dag ;p Mooie kaarten Sabine en ik hou wel van die niet traditionele kerstkleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een super leuke serie gemaakt Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen