woensdag 18 april 2018

Uit de boeken

Goedenmorgen, vandaag weer verschillende kaarten uit hobbyidee-boeken en uit de stansboekjes van de action.


Eerst dit verjaardagskaartje. Heel anders gemaakt dan het origineel. Maar ik vind hem op deze manier ook erg leuk geworden.


Ik had nog verschillende beterschapskaarten nodig. Deze vond ik ook kunnen om iemand om wat voor reden ook, sterkte te wensen. Die tekst heb ik er dan ook op geembossed. Ik heb hem met zachtroze gestempeld en met clear embossing poeder geembossed.

Een kaartje met veel paars. De achtergrond aangepast aan mijn eigen formaat en de schroeven rechtsonderin verhoogd opgeplakt net als het plaatje zelf. Hier de tekst in het paars.


Nog een kaartje uit een action boekje. Zelfde tekst maar nu op het plaatje zelf. Nog wat plakparels en de bloem en de vlinder extra verhoogd opgeplakt.


En als laatste nog een felicitatie kaartje. Hier een kantje gebruikt achter het plaatje. De vlinders een beetje behandeld met stella wink. Maar dat zie je dan weer niet op de foto.

Ik ga zo naar de sportschool. En vanmiddag natuurlijk genieten van het mooie weer.
Liefs Sabine

6 opmerkingen:

  1. Mooie Kaarten heb je gemaakt.
    Zo heb je snel een hele mooie serie kaarten
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel mooi en met een toets van jezelf ...
    Inderdaad makkelijk kant en klaar maar wel romantisch ...
    Geniet van het stralend weertje ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig zijn al de kaarten, heerlijk he dit weer.
    Ga er ook volop van genieten.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Sabine, ze komen uit een boekje, maar je maakt er toch iets van jezelf van, geniet van 't mooie weer,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke serie kaarten Sabine. Handig uit een boek en dan even wat van jezelf erbij . Altijd geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie serie serie,Sabine.Vooral de eerste met de rozen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen