dinsdag 2 juli 2013

Zomerswap

Bij het Millies-forum hebben we een zomerswap georganiseerd, we zijn aan elkaar gekoppeld en stuurden elkaar een zomers kaartje.
Ik kreeg een kaartje van  Lianne en stuurde een kaartje naar Robienne.


Dit is het kaartje wat ik maakte. Lekkere zomerse kleurtjes en met een vrolijk uiltje van Eline, klaar om te gaan zwemmen.


Dit is het kaartje wat ik  mocht ontvangen, ook een superleuk kaartje met wat labeltjes en een vrolijk vogeltje.


Ook heb ik nog wat felicitatiekaartjes gemaakt met gereedschap in de hoofdrol.
Die vraag kreeg ik van de week namelijk en dus probeer ik die natuurlijk te maken.
Ik had via Creatijd deze leuke embelishments gekocht en die pasten er super bij natuurlijk.

 
 Dit is het andere kaartje wat ik maakte. Ik blijf het lastige kleuren vinden maar uiteindelijk zijn ze hardstikke leuk geworden.
Ook hier gereedschapjes bijgeplakt.

Fijne avond en voor wie het gemist heeft, mijn vorige post bevat een leuk intervieuw met mij.
Liefs Sabine








5 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke vrolijke kaartjes staan hier, ik kijk mijn ogen uit!!!!!
    Fijne avond nog....groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Leuke kaart heb je verstuurd en de ontvangen kaart is ook heel mooi, je mannenkaarten zijn prima gelukt, met mooi papier er bij..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw swap kaartje is op en top zomers!
    Maak er nog een fijne dag van,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi geworden, allemaal, leuke snoepkleurtjes voor het uiltjes en zeker geslaagde mannenkaartjes! Ook je gekregen kaartje is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Je gereedschapskaartjes zijn werkelijk heel erg mooi. Daar kun je zomaar een aantal mensen heel blij mee maken, en dat hoeven geen mannen te zijn haha... Je swap lijkt me ook heel leuk.
    Ik wens je een fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen