dinsdag 1 oktober 2013

Is het al kerst?

Wat een rare vraag zullen jullie denken op 1 oktober. Maar ik ben van de week eens door de voorraad kerstkaarten heen gegaan en dat is nog niet veel.
En aangezien ik er altijd wat verstuur en nog een stel verkoop zal er toch wel wat moeten gaan gebeuren.

Ik heb dus mijn best gedaan om van dit weekend wat kerstkaartjes te maken.


Ik had ondertussen al wel wat plaatjes uitgeknipt maar het is dan soms nog best moeilijk om het juiste papier erbij te vinden. Dit is Maya-papier. Ik vond het blauw wel erg leuk staan bij haar rokje en met het rood niet te somber.


Het tweede plaatje kwam uit een boekje met kerst-piramide-plaatjes. Ik vond het wel een leuk plaatje maar wat moet je er dan mee he. Gelukkig bood Pinterest weer eens uitkomst met een sketch voor een rond plaatje. Uiteindelijk heel tevreden mee.

Ik hoop van de week nog wat meer te doen, maar krijg vanavond een vriendin te eten en ga morgen lunchen dus de week zit al weer best vol.
Fijne dag,

liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Je moet eerst weer even je draai vinden in het kerstkaarten maken, maar als je eemaal de smaak te pakken hebt, gaat het vaak vanzelf, ze zijn weer erg leuk, mooi gedaan..
    Liefs van Ans ( p.s. je vroeg naar de 2 longontstekingen in 7 maanden tijd, mijn man werkt op een scholengemeenschap en de ziektekiemen vliegen daar in 't rond, daarbij komt, dat hij 2 keer een antibioticakuur kreeg die niet aansloeg en als je dan na 2 dagen terug gaat naar de huisarts, is het van het keelontsteking ook nog longontsteking geworden, helaas )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hier en daar zie ik al kerstkaartjes verschijnen
    en waarom niet als de inspiratie er is moet je dat doen!
    De kaartjes van jouw zijn altijd zo mooi ...
    Nog een fijne en zonnige dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine, per toeval kwam ik op je blog terecht, en las dat je een MS patient bent. Ik vind het suuuper dat je ondanks die nare ziekte toch nog kans ziet om zulke leuke creaties te maken. Ik word direct je fan, want ik weet hoe moeilijk het soms is om met een chronische ziekte te moeten leven. DAAROM petje af meid. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Je kaartjes zijn weer prachtig, heel mooi gemaakt, maar wat zal het een werk zijn allemaal, om een flinke voorraad te maken, nog voor de kerst...
    Geniet van je lunch vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je heel mooi gemaakt Sabine, het bovenste kaartje past qua kleuren heel mooi bij elkaar en ook het onderste kaartje ziet er heel mooi uit, en daar passen de kleuren ook perfect bij elkaar. Ik ben ook aan het proberen om de kerstkaart aantallen een beetje omhoog te brengen. Maar ik moet er wel voor in de mood zijn. Geniet nog van je dag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sabine,
    Nee het is nog geen kerst, maar ik zie hier wel 2 PRACHTIGE kerstkaartjes staan. Ook de kaartjes hieronder zien er heel MOOI uit en ik zag ook al van die LEUKE opkikkerkaartjes.
    Ik kom graag nog een keertje terug ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen