dinsdag 1 november 2016

Kerst #69

Goedemorgen, vandaag 3 kerstkaarten met koperkleurige accentjes. Ik vond bij de wibra koperkleurig papier na een tip van GerJanne.

Ik vond dit papier zo leuk van het kruidvat dat ik er kaarten mee wilde maken.


Ik ben begonnen met dit kaartje. Het papier had ik gekocht en het rendier-kaartje zat met een aantal van dit soort kaartjes zaten bij elkaar. Ik vond het zo goed bij elkaar passen. Ik had in eerste instantie nog niet het koperkleurige papier maar ik had wel glitterpapier van MD. Helaas vind ik dat erg afgeven dus ik heb er alleen het rendier mee gemat. De rest van het kaartje heb ik gemat met donkergrijs papier.
Het kaartje vond ik erg leuk geworden, en daar was ik niet de enige in. Het kaartje was meteen verkocht.


Nadat ik zelf ook koperkleurig papier had heb ik nog 2 kaarten gemaakt. De kaarten hebben niet veel nodig omdat het al genoeg blingbling heeft. Ik heb alles gemat en een klein strookje papier achter de merry christmas geplakt. Het witte vlak heb ik wel verhoogd opgeplakt. Het is hiermee meteen een stoere moderne kaart geworden.


Ik heb dezelfde kaart ook in de variant licht-donker gemaakt. Hier juist een lichte achtergrond en een donker merry christmas.

Ik ben benieuwd of deze 2 kaarten net zo goed verkopen als het bovenste kaartje.
Ik werd ook getipt dat ik mee kon doen met de challenge van de Egel. Kerst in niet-traditionele kleuren werd er gevraagd. Ik wil dus met mijn bovenste kaartje daar graag aan meedoen.

Leuk hoe jullie allemaal reageerden op Helweek. Dag 1 is goed verlopen. Heb al een hoop voor elkaar gekregen en opgeruimd. Nu zit het rondje handbiken er ook al op, maar mag ik zo gewoon nog naar de sportschool voor mijn training voor mijn armen en benen. En voor vanmiddag staat het verder opruimen van mijn hobbyspullen op het programma.  Fijne dag, liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    wat goed van je dat je dag 1 al zo goed hebt gedaan. Knap hoor. je kaartjes zijn ook weer top! EN weet je, je kunt zeker met de eerste meedoen aan onze challenge van de Egel. Kerst in niet traditionele kleuren. Dat koperkleurige oranje is zeker niet traditioneel! (Nog een tip, hihihi).
    Succes vandaag weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er mooi! koper papier.. op naar de wibra! ;) groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine, ik heb nog even terug gescrold om over "helweek"te lezen. Wat stoer dat je deze uitdaging met jezelf aangaat. Ik ben benieuwd, hou je ons op de hoogte?
    Je kaarten zijn erg gaaf geworden, leuk met dat koper erbij, een mooie warme kleur vind ik. Je kunt eventueel bij De Egel met de challenge meedoen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    ik heb ook even op je link geklikt.. knap dat je daar een week aan mee gaat doen, vooral het om 5 uur op staan..
    Ik vind je kerstkaartjes, alle 3 heel erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hele mooie kaartjes zijn dit zeg.
    Ik heb die rendier stempel ook meegenomen bij de Kruidvat,
    leuk is die hè ?
    Maar mooie kleuren hoor, top ☺

    Bedankt dat je meedoet met onze "November" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Kerst}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie kaarten, ik houd wel van strak en modern! Dag 1 zit er alweer bijna op dus, leuk dat je voornemens goed lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes. Ik heb je helweek link eens gelezen. Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie weer,Sabine.Heel mooikoperkleurig papier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie schitterende kaarten Sabine!
    Groetjes en succes nog!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie kerstkaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, dat is leuk dat papier, zoiets zoek ik namelijk. Leuke kaarten zijn het geworden. Fijn dat je deze maand meedoet met de uitdaging van de Egel.Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen