maandag 15 januari 2018

Congratulations

Goedemorgen,  ik ben er weer. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en helaas heb ik donderdagavond een spoed operatie moeten ondergaan omdat het met mij niet goed ging, ik teveel stolsels in mn borst had en mijn drain te hard liep. Hierdoor ook pas gisteren naar huis gegaan. Gelukkig wel uiteindelijk zonder drains, want dat was nog even de vraag.
Nu ben ik lekker thuis. Komt er zometeen iemand om mij te douchen en hang ik verder in bed. Ik moet het sowieso rustig aan doen en mag 6 weken niet sporten enzo.

Ik heb twee compleet verschillende kaartjes voor jullie maar wel met muziek als samenvallend thema.


Deze gitaar en tekst had ik nog op een oud scrapvel staan en heb ik beide uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Het papier zit bij elkaar in een mapje en heeft elk maar 1 velletje. Maar de tekst van happy birthday en de tekst erbij vind ik een leuke combi.



Het tweede kaartje is heel anders. Hier heb ik een plaatje gebruikt van YC. Achter het plaatje muzieknoten-papier geplaatst en de rest van het papier komt uit vintage blokjes van de action denk ik.

Ik ga nu ook weer lekker bij jullie reageren, dat is op een telefoon toch een stuk lastiger dan nu gewoon vanaf de laptop.
Voorlopig heb ik nog genoeg om te laten zien dus jullie zien mij weer gewoon voorbij komen. Liefs Sabine

12 opmerkingen:

  1. Jeetje Sabine ik heb hier weer het een en ander gemist lees ik wel.
    Ik hoop dat het inmiddels goed met je gaat, als je thuis bent is alles fijner toch.
    Je kaarten zijn weer super leuk gemaakt, leuk met al die muziekinstrumenten.
    Beterschap vrouwtje.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer thuis bent, doe maar lekker rustig aan! Twee mooie muziekkaartjes laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat was even een tegenvaller dat je weer opnieuw geopereerd moest worden 's avonds. Fijn dat je nu weer thuis bent. Lekker rustig aan, lekker beetje bloggen.
    Je kaartjes zijn heel leuk. Beterschap!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig Sabine dat je weer thuis bent, dat viel wel even tegen weer onder het mes...
    Fijn dat je nu thuis verder kunt herstellen...doe rustig aan kom lekker buurten bij iedereen op de blog..

    fijne dag liefs Annemarie en merit..Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bah vervelend dat je nog een keer moest worden geopereerd maar gelukkig nu weer thuis in je eigen omgeving, dat herstelt meestal het beste.
    Leuke kaarten met muziekthema!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, fijn dat je er weer bent Sabine! Hopelijk herstel je nu goed na de tegenslag, hou je taai hoor, xx.
    Je kaarten zijn erg leuk trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh daar ben je weer! Sjonge, dat was dat even een tegenvaller! Gelukkig dat je toch nog snel thuis bent.
    Je kaartjes zijn mooi. En fijn dat je wat in het voren hebt gewerkt zodat je toch wat kunt plaatsen en bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tegenvaller met je operatie. Fijn dat je weer thuis bent.
    Je kaartjes zijn super.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie muziek kaartjes heb je gemaakt.
    Fijn dat je weer thuis bent, hopen dat het nu snel beter gaat, doe maar rustig aan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaarten,Sabine.Fijn dat je weer thuis bent.Sterkte en beterschap.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sabine,
    dat was dan heftig, gelukkig mocht je weer naar huis, lekker rustig aan doen, je hebt 2 hele mooie kaarten gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pech dat de operatie niet helemaal goed is gegaan.
    Nu maar rustig aan weer opknappen
    Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen