zondag 21 januari 2018

Goedemorgen,wat een pech

Goedemorgen,mijn post van afgelopen woensdag was de laaste en ik heb eigenlijk sinds die tijd ook bij niemand meer gereageerd.
Ik ben namelijk woensdag ochtend via de seh opgenomen met een groot abces in mijn rechterborst. Dit is open gemaakt,word 3x per dag gespoeld en ik kreeg antibiotica via het infuus. Ondertussen gaat het daardoor met mijn ms ook niet zo lekker. Ik kreeg oude klachten terug, dit gebeurd onder invloed van een infectie of bijvoorbeeld koorts. Ik kon daardoor niet meer een paar stappen zetten en ik kon dus ook niet terug naar huis.
Er is een oplossing gezocht en gevonden, ik vertrek maandag waarschijnlijk voor een onbekende tijd naar een verpleeghuis hier in Rotterdam.
Hiermee denkende alles gehad te hebben,helaas gisteren bleek dat ook links zo'n abces zich aan 't vormen was. Iets minder ontstoken al maart flink veel troep uit mijn linkerzijde. Ook hier moet nu gespoeld worden.
Straks komt de arts om opnieuw te kijken en dan word ook besloten of de transfer morgen door kan gaan. Het is is een lang verhaal,maar zolang ik niet thuis ben kan ik geen kaarten plaatsten. Tenmiste voorlopig heb ik mijn laptop niet. Eerst maar eens kijken waar ik terecht kom. Ik ga mijn best doen snel weer op te knappen en zal als het nodig is nog een update schrijven.

Liefs sabine

15 opmerkingen:


  1. Jeetje dat is schrikken, en wat een pech....
    Ik wens je veel sterkte met alles en beterschap !
    Liefs Erica x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vervelend nieuws.
    Het allerbeste toegewenst , veel sterkte en beterschap

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah dat is een flinke tegenvaller Sabine. Ook dat je eventueel naar een verpleegtehuis moet..... er wordt dan in ieder geval wel voor je gezorgd maar goed....
    Sterkte hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is niet zo mooi Sabine, wat een tegenvaller. Ik wens je veel sterkte en een goed herstel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een flinke tegenvaller Sabine ...
    Ik hoop voor je dat het snel wat beter met je gaat.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    het zit je niet mee, wat naar om ontstekingen te krijgen en nog erger, dat je MS dan ook slechter wordt. Ik hoop dat je snel kunt revalideren en dan weer lekker naar huis, beterschap!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tegenvaller Sabine. Ik hoop dat de antibiotica gauw aanslaat en je aan het revalideren kunt.
    Beterschap, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He, dat is zeker dikke pech zeg!! Ik hoop dat de antibiotica zijn best gaat doen en dat je dan snel opknapt. Hou je taai! Denk nu eerst maar aan je gezondheid, de kaartjes komen wel weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga je missen hier ...
    Belangrijkste is dat je weer gauw opknapt ...
    Tot weldra wel eens ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte met alles en beterschap!
    eerst maar ff opknappen hoor..en dan kan je je laptop gewoon mee nemen en gebruiken ook al is het voor andere dingen!
    beste liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte en flink opknappen, dat is NU heel belangrijk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap en heel veel sterkte,Sabine.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoe gaat het inmiddels met je?
    Heb je een mail gestuurd om even je adres te vragen.

    beste ermee Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ojee Sabine daar schrik ik van. Wat erg voor je, ik hoop dat je snel op mag knappen. Vind je het leuk om post te ontvangen? Ik stuur je even een mail. Beterschap hoor alvast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjeee ik lees nu pas je naar bericht Sabine, ik heb het allemaal gemist...ben door het klussen hier ook niet veel op blogs geweest...Maar ik wens je heel veel beterschap en hopelijk knap je snel op
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen