woensdag 17 januari 2018

Kerst 2018 #3

Goedemorgen, vandaag weer wat kerstkaartjes van mij. Het zijn verschillende kaarten maar ook wel eens leuk om te zien.

Allereerst een kaartje met het vrolijke papier van Maja. Ook het plaatje komt uit het blokje.De tekst is geembosset en komt qua kleur helemaal overheen.


Een vriendin die zelf zo'n hond heeft en er 1 bij krijgt heb ik dit kaartje voor haar gemaakt. Ik vind hem zo schattig daar in de sneeuw zitten.


Het laatste kaartje is met een plaatje van Marianne Design. De blaadjes erachter komen uit China en verder is het ook hier papier van Maja.

Verder gaat het hier wel goed. Douchen met douchehulp en voor mijzelf zorgen valt wel nog erg zwaar maar hopelijk word dat snel beter de komende dagen.
Ook slaap ik een stuk minder omdat ik niet gewend ben om op mijn rug te liggen.

Fijne dag, liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer zo lief & mooi samen gesteld ...
    Ik wens je veel beterschap toe ...
    Fijne woensdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaartjes Sabine, beterschap ..

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze! Hopelijk gaat het allemaal snel een stuk beter met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt, ik vind die met de hond wel erg leuk. Wens je een spoedig herstel,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten !!!!
    Maar vooral wens ik je een snel herstel !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Sabine! Heel veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige serie kaarten,Sabine.De plaatjes zijn ook heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen