zaterdag 3 februari 2018

Het gaat steeds wat beter

Goedemorgen, vandaag weer een update van mij. Hier gaat 't eindelijk echt een beetje de goede kant op. Ik krijg iets meer energie, bij de fysio zien we vooruitgang en de wonden beginnen langzaam te genezen.  Dat het tijd kost blijft boven kijf staan. Ondertussen word ik bedolven onder de kaarten. Heel erg lief en uit verschillende kanten. Zowel uit de blogwereld, fora als van vrienden. Maar ook vrienden van Twitter die een kaart sturen.

Helaas krijg ik het niet voor elkaar om via mijn telefoon en foto toe te voegen bij mij blog. Maar dank jullie wel!

Liefs sabine



8 opmerkingen:

  1. Wat fijn te horen dat het beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Heel fijn om te lezen dat het wat beter gaat, hoop dat je heel snel weer naar huis mag,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dat is weer fijn om te lezen. Leuk dat je zoveel kaarten krijgt. Weet je je wel een beetje te vermaken? Neem de tijd om te genezen Sabine, het is toch geen lekker weer om naar buiten te gaan. Dat bewaren we volgens mij tot jij beter bent..LOL
    Ik duim dat de genezing goed blijft verlopen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig gaat het steeds beter met je Sabine. Leuk dat je zoveel kaarten krijgt! Hopelijk blijft het de goede kant op gaan en mag je snel naar huis. groetjes. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En flink door oefenen. Ik snap helemaal dat het niet leuk is om tussen 85+ te liggen. Maar ze zijn vast lief!
    Dikke knuffel, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    Wat fijn dat je niet wordt vergeten en je kamer met alle kaarten kan opvrolijken. Hopenlijk gaat het steeds weer een stukje beter en kan je snel naar je eigen huis.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het steeds een stukje beter gaat en heerlijk om zoveel post te ontvangen. Veel beterschap nog!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen