woensdag 28 februari 2018

Kerst 2018 #5

Goedemorgen, vandaag 3 kerstkaarten. Met 3 plaatjes uit dezelfde serie dus ook deels met hetzelfde papier gemaakt. Dat schiet tenminste een beetje op.


Ik vind het leuke plaatjes maar er zitten er 6 op een vel. 3x dit formaat en 3x een hele grote en die zijn eigenlijk niet te gebruiken op mijn formaat kaarten.
De tekst geembosst met rode glitter maar dat is slecht te zien.


Kijk deze vrolijke rendieren. Het achtergrond papier lijkt erg op het overhemd van het linker rendier.


Je ziet het, het papier is hier andersom gebruikt. En dat ging prima. En zo bleef ik ook met weinig restjes zitten. Het rode papier is van de action en het groene van MD.
Zo heb ik er weer 3 leuke kaarten bij.

Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Sabine. Hele mooie kaarten!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke serie weer Sabine!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie kerstkaartjes Sabine, en wat een leuke plaatjes erop....die zitten hier ook nog in een map te wachten ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie serie,Sabine.Wat een leuke plaatjes weer.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het bevalt mij ook goed om series te maken, mooie plaatjes heb je gebruikt, ze zijn alle 3 weer leuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten heb je weer gemaakt.
    Knap dat je een hele serie kunt maken
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke serie kerstkaartjes met mooie plaatjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie weer, leuk deze traditionele kleuren, ze zijn lekker fris! Series maak ik ook graag voor kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je gemaakt! De plaatjes zijn ook erg grappig!

    BeantwoordenVerwijderen