zaterdag 24 februari 2018

Kerst 2018 #4

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaarten. Met hele oude plaatjes van Eline maar nog steeds erg leuk om te gebruiken.


Eerst een blauw kaartje gemaakt. Ik vind hem ook zo leuk.  Het papier komt van verschillende blokken, maar de rode strook is van MD. De tekst past er zo leuk onder.


Op dezelfde manier een roze kaartje gemaakt. Hier wel allemaal oud papier van MD. De tekst heb ik gestanst uit hetzelfde papier als wat ik gebruikt heb achter het 3D plaatje.

Ondertussen bijna een week thuis. De achterstallige administratie van de wandelsportvereniging is bijna klaar dus ik krijg ook iets meer ruimte.
Wie weet lukt het dit weekend ook wel om iets creatiefs te doen. Ik begin het nu echt wel te missen.

Fijne dag, liefs Sabine

6 opmerkingen:

  1. Lieve kaartjes heb je gemaakt.
    De plaatjes blijven leuk, ook al zijn ze oud ....
    Fijn dat het thuis goed gaat, als je zin krijgt in de hobby betekend het gewoon dat je op de goede weg zit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zeker nog steeds erg leuk en dat zijn je kaartjes ermee ook! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 hele mooie kaartjes gemaakt, ik vind de tekst stans ook heel leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Met kleine stapjes vooruit is goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee super leuke kaarten met de plaatjes van Eline heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen