maandag 19 februari 2018

Hoera, eindelijk weer thuis

Goedemorgen vandaag weer eens goed nieuws. Na 4 weken verpleeghuis ben ik vandaag  thuis gekomen. Heerlijk, weer in mijn eigen bed slapen en zelf bedenken wat ik wil eten. Maar ook nog steeds 2x daags thuiszorg voor de komende tijd. De wonden hebben nog weken nodig voor ze helemaal genezen zullen zijn.

De oproep om de muur in mijn verpleeghuis gezellig te maken is goed gelukt.


Ik heb ruim 100 kaarten mogen ontvangen in het verpleeghuis. Ontzettend bedankt voor de lieve en mooie kaarten die ik mocht ontvangen.

Ik heb meteen een kaartje om jullie te laten zien.


Dit keer een trouwkaartje. Leuk voor de voorraad. Ik heb wat papier gecombineerd en met het roze uit de jurk is het een leuke kaart geworden.

Ik ga vandaag rustig aan doen, de rommel een beetje opruimen en verder zie ik het wel. Ik wens jullie een fijne dag toe. Liefs Sabine

13 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine, wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent! Heerlijk je eigen dingen om je heen en zelf je dingen weer bepalen. Fijn dat je nog 2x daags hulp krijgt.
    En wat een hoop kaarten! Dit zal een mooi gezicht zijn geweest op de muur! Heel veel sterkte nu verder thuis.
    Je kaartje is schattig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine fijn dat je weer thuis bent. Heel veel sterkte nog. Wat mooi dat je zoveel kaarten hebt mogen ontvangen. Fijn dat de mensen zo met je meeleven, je hebt een leuke trouwkaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed nieuws, weer lekker in je eigen bedje slapen.
    Nu maar weer opknappen ...
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuk achtergrond papier
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Wat fijn dat je weer thuis bent, lekker in je eigen bed slapen. Je kaartje is weer mooi,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer thuis bent, wat heb je veel kaarten gekregen het is altijd fijn dat zoveel mensen met je meeleven.
    Je trouwkaartje ziet er mooi uit.
    Doe lekker rustig aan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welcome Home Sabine ...
    Hartverwarmend die spontane kaarten voor jou ...
    Nu en dan weer creatief en dat bewijst de romantische kaart ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer thuis bent!
    Leuk je trouwkaart o en ik schaam me want ik heb je geen kaartje gestuurd!
    Het beste meid ,enne doe rustig aan geniet van de kleine dingen!
    lieve groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zoveel kaarten kreeg, maar nog veel fijner om weer thuis te zijn en in eigen bedje te kunnen slapen. Doe maar rustig aan met beter worden.
    Mooi trouwkaartje, ik ben wel van wit/roze en zwart en wat een gaaf achtergrondpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi zo'n wand vol kaarten!
    Fijn dat je weer in je eigen huisje bent. Je kaartje is een plaatje!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat je weer thuis bent en leuk dat je zoveel kaarten kreeg.
    Je trouwkaart vind ik superleuk, prachtig achtergrondpapier.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn zeg dat je weer thuis bent...rustig aan heerlijk een beetje je eigen gangetje gaan..
    Het allerbeste.
    Wat een schattig trouwkaartje!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer thuis bent Sabine! Toch de beste plek om verder te herstellen hè, sterkte verder.
    Leuke trouwkaart trouwens!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal iets te zeggen over je ontvangen kaarten. Wat heb je ontzettend veel kaarten zeg, super leuk!

      Verwijderen